Tuuline Haldjasaar

neljapäev, detsember 21

Kolme peaga lohe!


Päriselt ka! Ehk siis EKMA "Tšardašš". Aga see ei puutu asjasse. Ma tahtsin lihtsalt ette vabandada oma püsilugejate ees, et jätan tegevuse siin mõneks ajaks soiku. Nii juhtub, kui pikemaks ajaks tsivilisatsioonist ära metsade keskele sõita.

Mõnes mõttes on ju hea, kui järgmistel nädalatel on ärgates akna taga vaikne lumine mets ja voodil ringutab unine must kass. Ja alt köögist tuleb mõnusaid lõhnu, sest emme teeb oma lapsele, keda ta pole umbes kuu aega näinud, hommikusööki. Ja päevad on nii aeglased, et...

Pärast laupäeva hakkabki nii olema pikemat aega. Enne ei ole mahti, sest pean Pärnus meeletult palju asju tegema. Mis on ka hea, sest I work my best under the pressure. Ja just seda see punktist A punkti B jooksmine ja kasulik-olemine minu jaoks tähendab. Massaaži oleks vaja!!!

Mõnes mõttes see minek ei ole hea. Sest ma ei oska neid uniseid hommikuid ja päevi enam ammu hinnata. Okei, mõnede üksikute eranditega välja arvata, millest ma puudust tunnen. Üksi mitte-midagi-tegemine on kõige hullem, mis mu kaelasoontega juhtuda võib. Stress suure S-iga.

Ja pealegi igatsen ma juba mõningaid inimesi, kes siia Tartusse jäävad. Ja neid, kes on juba kusagile mujale ära sõitnud või alles sõidavad nagu mina. Praegu on kuidagi nostalgiline tunne... Kallid olete. Kallistan! Kallikallimusimusipatsupatsupai. Ja ühele amps! kah.

---
Tõnis Mägi "Tuhat aastat üksindust"

5 Comments:

At 13:03, Anonymous Anonüümne said...

Need pikad ja aeglased päevad on pagana head, kui seda teha nii pool nädalat. Ülejäänud ajast lihtsalt rutiin, millest püüad lahti saada, aga ei õnnestu. Mina olen juba selle küüsis. Masendav (oleks praegu Mazel Tov kirjutanud :S).
Aga sellepärast ma kavatsengi end natuke turgutada ning Tallinnasse põrutada, nii et, sorri, ma ei saa sind Pärnus vastu võtta. Nuuks :(

 
At 13:14, Blogger Aloysius said...

Ma jooksen nagunii ühe bussi pealt teisele. Ja homme ju näeme ometigi, kas pole nii?

Kui keegi veel välja ei lugenud ridade vahelt, siis on mul lisaks perele hea meel ka selle üle, et näen kalleid inimesi, kes Pärnus ja Pärnumaal on.

 
At 14:13, Anonymous Anonüümne said...

Nänänä, ei näe. Selles probleem seisnebki.

Aga enapena, mina jooksen ka nüüd bussi peale.

 
At 17:06, Blogger Unknown said...

Annu on juba Tallinnas, aga mina kondan Pärnus natukene. Homme õhtul lähen siiski Tln-sse :P

Saame kokku homme! :D

 
At 16:13, Blogger Aloysius said...

Okäääi :P

Lehvitame vastastikku!

 

Postita kommentaar

<< Home