Tuuline Haldjasaar

reede, detsember 22

Tsiteerin: "Karud magavad!"


...Aga ütlen, et see ei pruugi sugugi nii olla. Esiteks muidugi sellepärast, et mu pessimistlikud ootused mustade jõulude kohta lähevad vist tõeks, sest lund enam eriti ei ole. Noh, vähemalt on soojem, eks ole. Aga siiski... Ei maga. Isegi metsade keskele minek ei aidanud. Karu tuli linna ja on siin tsivilisatsioonis veidi aega. Muuhulgas ei jäta see karu ära kasutamata võimalust teha väike sissekanne oma internetipäevikusse.

Eilne kojutulek oli päris väsitav ja tujunulliv. Mitte päris, aga siiski üsna. Üritasin oma isa korduvalt kätte saata, tegin nii kümmekond kõnet. Iga kord oli pärast tükki aega vaikust torust kuulda ülipõnevil häält "Viis-viis-kolm-viis...". Loomulikult mõjus see meeletult masendavalt. Nagu ka see, et pärast seda saatuslikku päeva, mil ma Madise antenni ära tõmbasin, ei ole tal levi püüdmisega just kõik korras...

Lisaks kõigele murdsin ma libedaga natuke oma uutel saabastel kontsa ära ja jopelukk otsustas katki minna ja kaks suurt ja rasket kotti ei lasknud mul just ka meeletult hästi ja kergelt end tunda. Pealegi ei olnud minu tulles mitte kedagi kodus, pusisin siis suure vaevaga kuidagi end kottidest vabaks ja otsisin üles koduvõtmed, mis olid loomulikult koti põhjas. Jei.

Aga kõik läks lõpuks ikkagi hästi, sest varsti tulid emme ja issi ja Pontsik (minu must kass, kes on näost paksuks läinud - vähemalt pole ta kiimas, nagu mõne oma) ja neid oli hea meel näha. Ja emme oli mulle paar asja teinud, milles ma üllatuslikult seks välja nägin ja üldse, vahva oli neid näha üle nii pika aja. Ja õde tegi õhtul täitsa pandavat jäätisekokteili ja öösel sain lõpuks Jääaeg 2-e ära vaadatud. Mis on positiivne.

Hommikul oli armas leida postkastist esimene jõulukaart. Aitäh, Merli, veelkord. See oli ja on siiani tõsiselt-tõsiselt ilus algus päevale. Ja see uusaastasoov on ka väga täppi. Võiks küll :). Ja siis helistas Tuuli, keda oli ka meeletult armas näha ja sain tema ja ta õega linna ja kui ma oma kahed saapad parandusse viisin, siis oli seal jube vahva kingsepp, kes minuga eridiili tegi.

Mida veel? Koolist käisin läbi, armas oli kõiki toredaid inimesi näha. Õhtul käin korraks jõulurokilt ja vilistlaste istumiselt ka läbi ja siis lähen koju kaarte meisterdama. Ärge palun väga solvuge, kui te sel aastal minu käest e-kaarti ei saa. Ma kavatsen tõsiselt isiklikuks minna tänavu. Nii et - thee be warned!

Nii, mõtlesin ka kõigile teile, kes te tahate hullu moodi mulle midagi kinkida ja kes te pole kuulnud mu hammaste kriginat ja kinnitamist, et ei ole mulle miskit kinki vaja ja et soovige lihtsalt häid jõule ja kallistage mind. Kui te nii väga tahate teada, mida kinkida, siis palun väga - võtsin kätte ja mõtlesin, et...

...mida asjalikku vaja läheks:
* sokid;
* kindad;
* CD-toorikud;
* pastakad;
* märkmik.

...mida asjalikku ma tahaks:
* raamatud (eriti oodatud on LOTR-i ja teatriteema, Minu Linnateater on mul olemas ja 100 vakka teatrisoola ka);
* digitaalne fotokaamera (ikka see peegeldigikaamera-teema, suure zoomi ja paljude-paljude pixelitega palun, aitäh!);
* teatripiletid/-kinkekaardid (Linnateater ja Eesti Draamateater ja NO ja Ugala on eelistatumad);
* CD-plaadid hea muusikaga (noh, ma võin vihjena öelda, et mul ei ole Annamemenõu originaalplaati... Ja et Genialistid on ägedad ja Chupacabra ja Queen ka);
* Ursula (noh, te saate ju ometigi aru, et mul on sünnipäev märtsis tulemas, eks ole, ja elus muusika oleks seal ääretult positiivne, eriti kuna näiteks see ansambel läheb teemasse ka).

Aga tõsiselt, mulle piisab ka lihtsalt heast soovist ja kallistusest. Ja/või kaardist. Mida omatehtum asi, seda kallim. Vot. Love you all!

---
Tuuli Taul - "Võin sind südames kanda"
Ja rääkides fotost: Mattias tegi.