Tuuline Haldjasaar

reede, detsember 22

Vahepalaks veidi muusikat...

Siltsu mõtles täitsa ise ühe muusikamängu välja. Ma promon siis ka seda ja teda natuke. Tsiteerin: „Pane kõik laulud ühte nimekirja mängima. Noh, tead küll. Ja siis tee seda “Shuffle” trikki. Ja iga küsimuse vastuseks kirjuta üks laul. Kirjuta see laul, mis parajasti tuleb.”

Esmaspäeva laul: Panic! At The Disco „Time To Dance” – kui nädalat juba alustada, siis on Panic! selleks minu arvates ikka pagana hea viis. Sõnu loe paar postitust altpoolt :).
Teisipäeva laul: The Postal Service „This Place Is A Prison” – selline unelev laul, eeldab vist raju esmaspäeva õhtut, et saaks teisipäeva kuidagi maha oleskleda.
Kolmapäeva laul: The Beatles „Love Me Do” – *muigab* no ma ei oska selle peale küll midagi öelda. See suur, et… Biitlid on vahvad.
Neljapäeva laul: Weezer „Island In The Sun” – mul tuleb pärast raju esmaspäeva terve nädal vist niisama olesklemist. Iseenesest… Ei oleks mul selle vastu küll midagi.
Reede laul: Jimmy Eat World „My Sundown” – naljakas natuke, ma vaatan, et praegu mängiva playlisti suurus on 2398 lugu ja ma ei suuda välja mõelda, miks kõik lood suht ühte auku lähevad. Hm…
Laupäeva laul: Jimmy Eat World „A Praise Chorus” – ahhaa! Lõpuks ometi üks tõsine rokilugu! Nädalavahetus algab laupäeval ja mul on tunne, et selleks võiks olla mingi äge kontsert… Näiteks.
Pühapäevane pala: Ruja „Need ei vaata tagasi” – ja langeme tagasi rutiini. Alenderi mõjus hääl ja vana hea eesti muusika klassika ühe mu lemmikansambli näol. Mm…

Kevadhitt: Limpa „Hull õun” – *naerukrambid*
Suvehitt: Cake „Daria” – mm… Mul on selline lugu ka arvutis? *kuulab* Täitsa chill.
Sügishitt: Ursula „Sa pole kole” – ma mõtlesingi, et miks nii ammu ühtegi Bändi lugu ei ole tulnud. Sügishitiks läheb vabalt.
Talvehitt: Kelly Clarkson „Beautiful Disaster” – noh, kui nüüd ära seletada, miks mul selline lugu arvutis on, peaksin ma alustama sellest, kuidas…

Hommikune äratus: Prata Vetra „Lidmašinas” – sellise looga on kohe hea ärgata. Hea algus päevale annab kiimas kasse, st… Lootust heaks päevaks, noh.
Hommikusöögi saatemuusika: La Ruda Salska „Barton Killer” – ma ju räägin, kui terve hommik juba nii hea muusika on, siis on hästi!
Mineku muusika: Eriti Kurva Muusika Ansambel „Valged saalid” – hihi, ma kujutan ette, kuidas ma tänavatel tantsisklen. Möödunud öö noodil tuleb silme ette Tõruni tantsiv Scrat… Piisavalt kiiksuga minu jaoks ka.
Töö (kooli) muusika: La Ruda Salska „Des Tambours Et Des Hommes” – täitsa funkyd esimesed loengud peaks mul siis olema. Ei ole midagi selle vastu. Töö peaks lennates minema.
Lõunapausiaegne lõõgastus: Death Cab For Cutie „Why You’d Want To Live Here” – millegipärast kujutlen selle loo taustal end kuskil tänaval kõndimas, klapid peas, või siis näiteks Jannseni pargis istumas, jalad rätsepistes ja rämpstoitu söömas. Ei ole küll kohvikutunnet. Hea on vahel vaadata, kuidas rahvad lihtsalt mööda voolab ja oma asju ajab. Hea lugu on ka.
Pärastlõuna palake: Ganz Schön Feist „Gänseblümchen” – Tokio Hoteli kõrval üks väheseid saksakeelseid asju, mis mul arvutis on. Selline kergelt totakas lugu, veidi unelev, ent siiski rütmikas. Pärastlõunasse täitsa sobiv. Kael ja puusad hakkasid praegu nõksuma selle peale.
Kojumineku laul: Red Hot Chili Peppers „On Mercury” – haha, jaa. See on pigem kodust-läbi-Maailma-minemise muusika, kus teatud inimestega kokku saada ja seda lugu nautida.
Õdus õhtumuusika: La Ruda Salska „L’Empire Du Moi” – millegipärast tundub mulle, et see päev on väga frankofiilne. Huvitav küll, miks, eks ole…
Unelaul: Jimmy Eat World „Last Christmas” – vaadake, mis juhtub, kui ühest popist loost kaver teha. Mõni karu kuulab seda unelauluks.
Öömuusika: Juanes „La Camisa Negra” – ausõna, see lugu oli mul enne olemas, kui KÕIK seda kuulama hakkasid. Päriselt ka!

No nii, sellised muusikalised nimekirjad siis seekord. Järgmine kord natuke teistmoodi.

---
Ja nüüd tuleb siis Coldplay "Yellow"...