Tuuline Haldjasaar

pühapäev, juuni 11

Asjad, mis on huvitavamad

Hahhaa, ma olen juba kaks postitust järjest blogis, mida jälgib Postimehe noortelisa Hip! Jei. Tänks, Annu, sina oled ka parim.

Mäletan, et filosoofia õppimine võib raske olla. Eriti kui tahad eriti tubli olla ja alustad mitu päeva varem. Mina vist nii ei teinud, aga las ta jääb. Lõpuks läks ikkagi alati hästi. Nüüd õpin politoloogiat, mis on äge, aga ikkagi tõmbavad mingid asjad sealt eemale. Umbestäpselt samad asjad, mis kedagi teist näiteks filosoofia juurest ära tõmbavad.

Väikese saladuskatte all võin märkida, et käisin vanalinnas Paksu Margareta juures lebotamas ja Pärnus kontserdil, Steffis ja muuli peal. Ja igal pool oli väga viis. Ootan siis varsti majaplaani. Äkki saan tüübi ümber räägitud ja mainin talle intensiivselt oma plaani mõne vanalinna hoone korrastamisest. Siis saaks tema arhitektisilmaga asja üle vaadata ja mina arendaksin oma sisekujundaja-mina. Kuigi uus maja Nõmmel või mere ääres kõlab küll hästi.

Ma siis tagasi politoloogialainele nüüd.

2 Comments:

At 22:30, Blogger Hannele said...

Üüüüüüü!!!
Vanalinnakorter on nagu minu idee tegelt (mida ma sulle ei avaldanud), aga noh, küllap neid maju jagub seal ka. Sa tahad sinna, ee, mitte pikale ega kitsale, vaid, laiale tänavale vä?

p.s - ma käisin ka samades kohtades, kus M. ja lisaks ka mandleid söömas!

 
At 22:57, Blogger Aloysius said...

Üsna lai tänav jah, munakividega ja puha. Mul mõlgub isegi üks kindel koht meeles. Aknad on kohe mingi teatri vastas. Seal all on mingi söögikoht kah. Et selline mugav elupaik oleks.

Mina olen vanalinnakorterit lapselt saadik tegelikult tahtnud. See täpsem asupaik tuli nüüd sellel või eelmisel aastal mõttesse.

 

Postita kommentaar

<< Home