Tuuline Haldjasaar

laupäev, juuli 15

Eksootiline


...see tundub olevat tänavuste hansapäevade märksõna. Eksootiline tuleetendus Emajõel (tossu täis lodi sõitis "O Fortuna" saatel aeglaselt mööda ja kaarsild pandi põlema), eksootilised tantsud (vene muusika järgi tantsiti Raekoja platsil indialikes riietes jms) jne. Minu arvates on see juba täiesti huumor. Käisime Piretiga ringi ja muudkui korrutasime ja imestasime, kui eksootiline see kõik on.

Laine Jänes viskas tervituseks käed üles ja rahvas karjus whooo. See oli umbes pool üksteist õhtul. Tema avakõne oli kuidagi jube optimistlik ja pani mõtlema imelikule Tartu loogikale. Tartu on Emajõe Ateena - sellepärast ongi tänase (ehk siis reedese) päeva teema Veneetsia. Lihtne! Kui muistseid klassikuid tsiteerida.

Imelik oli. Palju rahvast, aga... Mulle tundus täiesti, et üritusteseeria on pigem välja mõeldud selleks, et toitlustajatele heameelt teha, sest põhirõhk oli tänavale seatud söögi- ja joogitelkidel. Lõpetasime isegi õhtu A le Coqi telgis. Otil oli meile uudis ja Jaanus ja Michel toetasid teda ka. Pluss kaks tüdrukut veel, kes arvasid, et ma olen tore. Tore. Võibolla läksin nöökimisega natuke liiale, aga oli vahva. Mulle meeldis. Otile vist nii väga mitte :P.

Aga ma nägin täna Jacki. Kapten Jack Sparrow'd. Süžee kohta oleks natuke ütlemist, aga see oli lõppude lõpuks siiski Johnny film. Ja eriti head olid mingid täiesti ajuvabad kohad, kus kogu tegevus kokku jooksis. Minu lemmik oli see "vesiratas džunglis" koht. Lihtsalt liiga hea. Ja jääge kindlasti pärast tiitreid saali, sest lõpp on andekas. Natuke ettearvatav, aga väga andekas.

Meelest ei lähe Jacki tavalisest VEEL imelikum käitumine ja kuulus nänännää-rida I have a jar of dirt, I have a jar of dirt... Enne Kariibikaid näitas päris pikalt veel teisi linastuvaid või linastunud filme ja peab ütlema, et SEE film oli neist peaaegu ainus, mis tõepoolest ka vääriks vaatamist. Soovitan. Saab naerda ja nutta ja ehmatusest võpatada ja muidu asjade käigule kaasa elada. Klišeesid on ka.

Malevat ja hüljest mäletate? "Tulge kinno... Muidu olen jätkuvalt õnnetu."

---
Reede õhtu oli ilus Rakveres.

1 Comments:

At 12:44, Anonymous Anonüümne said...

*jumps up and down* I a-d-o-r-e cliches!!!

Hansapäevadega on üle pakutud. Tallinnas ei käinud, Tartusse ka ei jõua (aga su kirjeldusest piisab), Pärnusse jõudsin lõpuks, Viljandist nägin vilksamisi avamist, aga mulle meeldib mõelda, et Viljandis oli kõige ägedam :D

 

Postita kommentaar

<< Home