Tuuline Haldjasaar

teisipäev, juuni 13

Jaruul!



Why does it always shine on me? :)

Mulle täitsa meeldis tänane eksam. Peab tõdema, et kui loengutes korralikult käia ja ise seminariküsimustele vastata ja esseesid kirjutada, siis jääb ikka midagi külge ka. Võibolla hõiskan enne õhtut, aga see oli nüüd küll lihtne ju! Aega jäi väheks ja seega kaks kahepunktist tegemata, aga ülejäänu õigsuses olen mingi 95% kindel. Politoloogia on äge - ja ma ei ütle seda sarkastiliselt.

Õppida ma endiselt ei oska. Või äkki oskan, aga ei saa sellest ise aru. Seekord läks vähemalt selles suhtes hästi, et lugesime Gerliga materjali mingi paar korda läbi. Andrew'd ei puutunud, kuigi oli kogu aja meiega koos. Ei hakka võõraid mehi käperdama, las see töö jääb teistele. Neile, kellele meeldib võõraid mehi käperdada.

Nüüd veel vaja Reinule üks uurimustöö kirjutada ja siis ongi kõik. Jah, registreerimine ka veel ÕISis, aga ma hetkel ei taha sellega tegeleda. Võibolla natuke hiljem. Enne tähtaega ikka. Või... Kes teab, vaatan. Äkki hakkan oma rõõmsas olekus isegi tubliks.

Muus osas on nii, et Teised läksid Metallicale rokkima. Tuuli läks ka Pärnusse. Ja ma taipasin just, et Toomla kodutöö juhend oli konspektis, mille koos muude asjadega Luulele andsin. Aikräpp. Või tegelikult - vahet pole, teen niisamagi selle ära. Palav on. Ja tahaks midagi teha, kuskile minna. Äkki saaks kambaga homme-ülehomme kokku ja läheks kuskile välja? Ettepanekud on teretulnud.

Seni kuulan endiselt hüper-super-megalahedat kristlikku paganmetalit viljelevat noorteorkestrit, kellel on mingi naisenimi. Kitarre on hea.

3 Comments:

At 09:49, Anonymous Anonüümne said...

Kuule, ma kuulsin, et neil on plaanis nimi ära vahetada, aga osad liikmed pole nõus.

hahaha..
arva, mida ma unes nägin :P

 
At 02:20, Blogger Aloysius said...

Üks liige tahtis vahetada, aga mitte keegi teine polnud nõus. Mina kuulsin sellist varianti :P

Ma tean, mida sa nägid. Üsna veendunult. Arenes kontserdist välja, kas pole nii?

Millal me Steffi jõuame üldse? Ses mõttes, et see annaks ju veel inspiratsiooni. Ja üldse see kõik.

 
At 22:01, Anonymous Anonüümne said...

Steff andiski inspiratsiooni.

A: okei, täitsa nõus sellega. *võtab doktoril kaela ümbert kinni, vaatab poisile otsa* *tüdrukule* teed siis juba või?

 

Postita kommentaar

<< Home