Tuuline Haldjasaar

teisipäev, september 5

Isuk minun*

Esimene päev oli... Juba midagi ;).

mina et kamp voltisime 152 paberlennukit A2 festivaliplakatitest
mina et Kait ronisime hambaarsti kabineti aknast välja
mina et 2 kunstnikku värvisime kolm poissi aerosoolidega kasti peal ära
mina et Piret hängisime staabis ja jooksime vihmas
mina et Kaur kuulasime merekohinat
mina et kamp vaatasime lätlaste "Kadunud poega" ja leidsime selle mõttetu ja igava olevat
mina et Piret nägime Pirol Jaanust & Co'd rebastega hängimas
mina et kamp nägime "Keeleuuenduse lõpmatut kurvi" ja leidsime selle üliüliülihea olevat
mina et kamp olime varaste hommikutundideni OmaDRAAMA klubis ja nautisime tasuta sööki ja head seltskonda
mina jõin ära viis pokaali veini (kaks valget ja kolm punast või vastupidi - kusjuures ma ei joo veini)
mina et Kaur avastasime umbes pool kolm hommikul Kompaniis, et Kauri ratas on ära varastatud, vähemalt ta ei pidanud mingi 6 km koju kõmpima
(loe täpsemalt minu teatriblogist http://medusademon.spaces.live.com)

Mm... Ma tõusin täna jube vara üles, mis tähendab, et taas kord olen ma maganud umbes neli tundi (ma ei ole enam kindel, mitmes päev järjest läheb) ja mu pea valutab magamatusest natuke. Kusjuures ma ei ole absoluutselt kindel, kas ma olen ennast ikka õigetele ainetele registreerinud, sest tänane loeng-seminar on III aasta ajakirjanike oma (ÕISist hommikul vaatasin). Aga me saame täna piletid ja särgid kätte. Mis on väga hea.

Aa. See veel, et olla popp ja noortepärane ja tegelikult vastata ühele teisele blogile, siis... Annu ja Merli, ma tervitan teid! Ja paide vei, Annu, ma nägin su kaelakaarti staabi laua peal eile.

---
* minu blogi (vt "Keeleuuenduse lõpmatu kurv", Lavaka 22. lennu uudissõnad)

2 Comments:

At 10:51, Anonymous Anonüümne said...

Olen staar, je-jee!

Tahan Draamale, aga ma ei jõua neljapäeval EGA reedel ka :(:(:(

 
At 14:46, Blogger Aloysius said...

Ma võtan kaardi välja siis.

 

Postita kommentaar

<< Home