Tuuline Haldjasaar

laupäev, september 2

Paide Vei

Eile avati Genialistide klubi Tartus, Lutsu teatrimajas. Geniaalsed mehed andsid geniaalse kontserdi. See on geniaalne, mis nad paari päevaga (ja eile ka paari tunniga) teha võivad. Müts maha, Ivar&Co!

Minu kaelas võib alates eilsest näha kaarti "OMADRAAMA 2006 / Merilyn Merisalu / KORRALDAJA". Varsti kütan kirgi ja korraldan asju ka T-särgis. Jei.

Ursula uus plaat tuleb välja 28. septembril 2006. Sõitke palun Tartust ära, andunud noorfännid. Tahaks nagu ise ka esitluskontserdile mahtuda, eks ole.

---
Mul on tänasele Ursula kontserdile Püssirohukeldris kaks tasuta piletit.

3 Comments:

At 03:15, Anonymous Anonüümne said...

Sa oled ikka natuke totu :)

Aga särk on hea.. mul meeldivad särgid. Kollased ja roosad ja üldse... Pauliga särgid ka näiteks.
Ja oledki kohe korraldaja, jah? Miks mitte vabatahtlik? Mina olen külaline (ja sina võtad mu kaardi välja arvatavasti ka, kuna ma ise vist ei jõua või mida iganes).

Nojah.

VILJANDISSE KA KONTSERTI PALUUN!

 
At 03:35, Blogger Aloysius said...

Vaatame. Räägime. Paide vei, tahad teist tasuta piletit endale?

ozuma

 
At 12:32, Anonymous Anonüümne said...

ilusat kontserti täna siis

 

Postita kommentaar

<< Home