Tuuline Haldjasaar

kolmapäev, september 6

Kuulge, täitsa ilus päev on ju!

Nagu tõega! Mulle tänane täitsa meeldib. Vahvad kohad ja vahvad inimesed ja vahvad projektid tulevikus terendamas. Praegu OmaDRAAMA, siis Regiöö ja Meediaklubi suurlaagri kontseptsioonikoosolek ja siis Lõikuspidu ja meedialaager ja üldse.

Ehk ma ikka koolis ka olen tubli tänavu. Kui ma ometi selgeks saaksin selle, et kas ma üleüldse õigetel ainetel kirjas olen. Pean teatriteaduse tudengitel hõlmast kinni võtma. Ma näen neid tegelikult iga päev ju, nii et ei tohiks raske olla. Aga "Tere!" ütleb ilus elu, kui Ardot tsiteerida. Hetkel mulle veel sobib ja olen hakkamist täis. Vahva. Mulle meeldib, kui on käed tööd täis (tööd, mida meeldib teha).

Nii, Masso täna ei tulnud, Pets rääkis, et tuleb hiljem, tuleb pärastpoole. Ja siis vestleb pikalt. Ma siis ootan huviga, Pets pani juba rakkesse ja põnevile. Grupiteema ja asja. Jah, las ta jääb. Ma lähen nüüd festivali organiseerima ja tubli olema. Haihoo!

---
vt postituse pealkiri

2 Comments:

At 00:52, Anonymous Anonüümne said...

"Mulle meeldib, kui on käed tööd täis* (tööd, mida meeldib teha)."

Cheers for that :)
*kk3 (oli vist)

 
At 09:30, Blogger Aloysius said...

Hahahaaa :D

 

Postita kommentaar

<< Home