Tuuline Haldjasaar

teisipäev, september 5

Tere, minu nimi ei ole Pille.

Nii. Nüüd on sellega siis korras. Lihtsalt pidin ütlema. Tartu on pimedas liiga naljakas koht. Eriti kui üksi Toomemäel hulkuda ja mingite seltskondade peale sattuda.

Leedukad olid lätlastest täna paremad. Vähemalt "Kadunud poeg" ja "Sügis tuleb.." võrdluses teeb viimane esimesele suurelt ära. See oli lihtsalt vahemärkuseks.

Täitsa vahva on tegelikult. Sain täna korralikult süüa ainult ühe korra (sest aega ei olnud), aga nüüd istun vahelduseks sellisel kellaajal kodus, minu ees laual on 0,25-liitrine Coca Cola (klaaspudelis, seal on veel umbes pool alles) ja mul on tunne, et täna öösel ma saan magada isegi üle 4 tunni! Maailm on lahe ja reggae on äkkäkkhip.

Vässu on. Tahan tuttu.

---
Masso peab mulle homme pika loengu, ma tean seda. Ootan huviga, mis tal öelda on - eeldusel, et ta üldse oma nägu sel nädalal näitab. Tegelikult võiks ju.

1 Comments:

At 00:50, Anonymous Anonüümne said...

Mitte, et see viimane lõik poleks mus segadust tekitanud... aga siis meenus, et ja-jaa!

 

Postita kommentaar

<< Home