Tuuline Haldjasaar

kolmapäev, september 27

Minna ja mitte nutta

Tegelikult mul ei ole mingit halamistuju praegu. Või mingis mõttes on ka. Aga see on selline hea. Ma usun. Ma arvan. Pealkiri on tingitud lihtsalt sellest, et Tuuli laulab üht ilusat laulu, kus on selline rida sees. Mitu korda. Ja see on tõsiselt ilus. Nagu VÄGA.

Ma mõtlen, et ma ei ole Tuulit just väga pikalt tundnud. Mingi... Kuus aastat, aga sedagi mitte liiga intensiivse suhtlemisega. Aga kuidagi on nii läinud, et ta on mulle väga oluliseks saanud. Ma ei tea. Vahel ei peagi kellegagi lapsepõlvesõber olema, temast hoolida. Vahel muutuvad just lapsepõlvesõbrad mingi aja jooksul üsna võõraks, ma mõtlen, et taanduvad selliseks juhututtavaks.

Ma mõtlen, et mingis mõttes on ta mulle see ideaalne õefiguur, keda mul olnud ei ole. Ma lihtsalt ei saa oma õega nii hästi läbi, kui paljud teised. Lihtsalt on nii läinud. Tuuli aga... On selline eeskuju võibolla. Ta on lihtsalt... Metsikult armas inimene. Sellepärast ongi nii kahju, et ta nüüd Tallinnas on. Kuigi, jah, samas olen ma tema pärast jube õnnelik. Lõpuks ometi see kool, kuhu ta tahtis saada ja üldse.

Tegelikult on mõni inimene, keda ma tunnen palju vähem, aga kes on vähemalt sama kallid. Või, noh, võibolla on neid üks. Ma ei ole praegu üldse nii kindel, mis täpselt toimub või ei toimu või siis... Jah. Ma hakkan jälle üle mõtlema.

Noh, jah. Võibolla ma tahtsin lihtsalt seda öelda, et kui ma peaks koostama mingi labase TOP-i inimestest, kes on mulle kallid, siis ma tean, kes oleks viis kõige-kõigemat. Aga ma ei hakkaks neid järjestama, sest nad kõik on omal moel nii erilised. Ma armastan neid kõiki. Aeglaselt, nagu viimasel ajal kombeks ;).

---
Et ma ka ei või...

2 Comments:

At 15:49, Blogger Merli Vajakas said...

Sul on selle koha pealt õigus, et lapsepõlvesõbrad võivad mõnikord jhututtavateks taanduda. Kahjuks.

Mul on viimase aja jooksul palju selliseid inimesi ümber tekkinud, kes mu elu ja ka mind muudavad. Positiivselt loomulikult. See on hea. Kalleid inimesi on mul ka posu. Isegi, kui ma kõigi nendega intensiivselt ei suhtle.

 
At 17:40, Blogger Aloysius said...

Jah. Kurb. Aga samas... Mõned uuemad inimesed on niivõrd kalliks saanud, et ei raatsikski end vanadega veel jagada. Mingis mõttes. Kuigi sellest lahkukasvamisest on küll kurb. Aga vist on elu lihtsalt selline.

 

Postita kommentaar

<< Home