Tuuline Haldjasaar

teisipäev, september 26

Et siis... Mida?

Mm... Miks kõik asjad toimuvad ühekorraga ja paralleelselt? Et, tegelikult ma tahaksin teada seda, miks kõik küsivad viimasel ajal mu käest kõiki asju? Nagu järjest. Samal ajal. Samal teemal. Erinevatel teemadel. Ma ei saa enam aru, kes mida minult tahab, sest keegi ei ütle seda välja. Ja siis ongi see tunne, et AAA, mis toimub??!

Esimene küsimus täna, millele ma ei osanud vastata, oli... See ei olnudki küsimus, vaid pigem nagu väide. Ja ma ei tea, kas ma vastasin õigesti. Mida tema sellest arvab. Ja värki. Et siis... Kui ma kunagi midagigi selgeks saaksin, siis oleks heasti.

Vähemalt keelealastele küsimustele oskan ma õigesti vastata. Ja sellele, et kas ma tahaksin tasuta Ursula nänni. Võiks olla rohkem selliseid küsimusi. Ja siis vastuseid nendele teistele küsimustele, mis ei ole puhtalt minu teha. Või midagi.

---
Peatage maailm, ma tahan maha minna!

4 Comments:

At 01:25, Anonymous Anonüümne said...

Ei-ei-ei, maailmast maha astumine tähendaks surma ja seda on tänase päeva jooksul piisavalt olnud. Br.

Muidu on tänane päev ilus, aga peab nentima, et ma olen liig materiaalne. Oleks vaja ar-mas-tust!

 
At 09:53, Blogger Aloysius said...

Aeglast?

 
At 13:09, Blogger Merli Vajakas said...

mina tahaks ka mõnikord maha minna ja natukene puhata ja kõrvalt vaadata.
armastust on ka vaja muidugi. ja mitte aeglast. tahaks palju, palju armastust :D

 
At 14:07, Blogger Aloysius said...

Intrigeeriv teema. Tõepoolest. Aga eks ta samas ole ka.

Mul on liiga palju tööd praegu :S.
Selles suhtes oleks jube hea võtta aeg hetkekski maha, kui aga võimalust oleks.

 

Postita kommentaar

<< Home