Tuuline Haldjasaar

pühapäev, oktoober 29

Kognito

Teine sats fotosid laupäevast. Kognitost-Kognitost saab rääkida alates 2005. aasta jaanuarist, sest siis sai lõpuks enam-vähem selgeks, mis nimi bändil on. Varem oli... Igasuguseid asju. Mina kuulsin sellest kooslusest Creekwoodi käest, kui nimevalimine oli. Vist isegi sutsu enne. Igatahes minu teadmise alguses oli tegi Inkognitoga. Lõpuks sai sellest siiski Kognito. Ja siiani on Kognito. Esimene laiv oli mingi hetk kunagi hästi-hästi ammu prooviruumis. Meeldis.

Oliver Timmusk - vokaal


Ott "Creekwood" Ojamets - kitarr

Artur Ojakäär - klahvpillid

Rauno Muttik - kitarr

Madis Hunt - bass

Rauno Pella - trummid

---

Minu lemmik Kognitolt on "Tuisk".

1 Comments:

At 10:21, Anonymous Anonüümne said...

Kuna "Tuisk" on juba piisavalt kaua mu topis püsinud, siis on see natuke-natuke jamaks muutunud. Heas mõttes.
Sellepärast meeldivad mulle "Ihaldus" ja "Muutuv". Ahjaa, rääkimata "Antsust", eks ole. Aga siiski - "Ihaldus".

 

Postita kommentaar

<< Home