Tuuline Haldjasaar

teisipäev, oktoober 24

See oligi see mõte, jah?

Noh... Jah... Et... Neid ei ole enam. Üldse. Mõnes mõttes täiesti kahju, sest nad meeldisid mulle. Nüüd on ühel mu lemmiktegevusel kriips peal lihtsalt. Pean midagi muud leidma, millega käsi töös hoida. Äkki hakkan lõpuks ometi kuduma, kes teab :). Cordelia vend on nüüd teistsugune. Mingis mõttes. Sest tegelikult on ta ikka samasugune. Mine võta kinni.

Muus osas kergelt masendav. Suutsin ainult kahes loengus olla ja pärast ei suutnud isegi halada. Masendav. Aga vähemalt käisin Härmas ja olin selleski suhtes asjalik. Meil on nüüd menüü paigas ja homme lähen arvele järgi. Ja koosolekul käisin ka loengu ja kohtumise vahepeal. Maailmas ja Zavoodis ka. Isegi esmaspäeva õhtu kohta üsna rusuv. Kuigi vahvaid inimesi oli küll.

No ma ei tea... Ja nüüd jäi üle pikema aja üks päev blogimises vahele ka veel. No ei ole vahva.

---
Tegelikult on kõik ju kõige paremas korras, kas pole?

9 Comments:

At 01:07, Anonymous Anonüümne said...

Selle teemaga on üldse sinul teema. Just sinul. Noh, meenutades kas või suve, eks ole.

Masendav on see, et ma suutsin vaid ühes loengus käia. Ahjaa... ja see oligi ainuke. Ja viimane. Ja muidugi olin ma seal ka suurelt seina peal teistele kõikidele näha. Ei no, fain:). Kuigi, muidugi, minu üle ei naerdud nii palju kui mõne teise üle. Samas, seina peal oli Karol ka. Nii et sobib.

Ma panen segast jälle. See tuleb sellest külmarohuna sisse võetud Jägermeistrist ja magamatusest ja ibumaxist, mis jätkuvalt ei toimi ja theraflust. Aga see-eest on varsti kolmapäev ja siis laupäev ka.

Nii et, tõesti, muidu on kõik kõige paremas korras.

 
At 01:09, Anonymous Anonüümne said...

ah, perkele, see polnud jäger, vaid see odavam variant... nimi ei tule meelde. vahet pole.

 
At 01:15, Blogger Aloysius said...

Odavam variant? No mina ka enam ei tea... Vähemalt ei olnud see vein. Siis on hästi. Mina ei saa endiselt veini fenomenist aru, kuigi, tunnistan, et olen elus ühe korra head veini saanud. Aga see pudel on kuskil Raatuse ühikas praegu.

Hah. Miks kõik mulle seda teevad, eks ole. Alguses Emm ja siis sina ja lõppu ei paista tulevatki. Vähemalt on sel juhul asi täitsa okei. Emmi puhul oli ka. Aga siiski. Neid tahaks jälle üsna pea näha. Ja värki.

 
At 01:19, Blogger Hannele said...

Näedki. Laupäev ja nii.

Muide, mina olin enne Emmi. Vist.

 
At 01:23, Blogger Aloysius said...

Ei näe ju. Laupäeval kohe eriti mitte. Niuts.

 
At 01:48, Blogger Hannele said...

Oota, MIDA? Sa ei tule laupäeval? Kontserdile? ??

????

 
At 10:12, Blogger Aloysius said...

Misunderstanding. Tulen küll ja kuidas veel. Ega ma neist ei rääkinud ju :). Aga ma olen nõus seda tegema, kui sa väga peale käid :P.

 
At 16:22, Anonymous Anonüümne said...

Väike asjalik asjataja, kes veel pealekauba koob. Nummii :P

Mis mu vennaga on?

 
At 19:48, Blogger Aloysius said...

Kudumise osas ma tegelikult väga kindel pole, sest mul on ju käpad ja vardad on nii väikesed ja ümarad, et ma ei tea, kas hakkama saan. Hoogu võtan siin juba teist aastat. Tahtmist tegelikult on, kui vaid viitsimist oleks...

Ma juba skräppisin sulle vastuse.

 

Postita kommentaar

<< Home