Tuuline Haldjasaar

pühapäev, oktoober 15

Lihtsalt hämmastav...

...kui kohutav ja naljakas üheaegselt üks asi olla saab. Ma käisin täna šoppamas. Selle sõna otseses mõttes. Alustasin vaikselt H.O.T.ist ühe pluusiga, aga pärast seda, kui ma ÜK-s istumas käisin (lõpuks ometi sain sinna lauda!) ja Kaubamajja jõudsin... Lihtsalt jube.

Oma vabanduseks võin öelda, et ma alustasin raamatupoest. Iga kord, kui ma Apollos käin, tundub, nagu aeg läheks jube kirest. Lähebki. Mul on vist mingi füüsiline probleem... Selles suhtes, et ma lihtsalt ei saa seal alla poole tunni olla, ükskõik, mida ma ka ei teeks. Viimati ma lugesin "Kaklusklubi" eessõna läbi. Ja kes teavad, need teavad, et see on üsna pikk. Ja nii hea...

Ma kusjuures mõtlesin tükk aega, et kas ma ostan kolm raamatut 29 krooni eest (st iga raamat 29.-, mitte kokku) või ma ostan 159.- eest Chucki. Lõpuks otsustasin sooduka ja kolme raamatu kasuks. Pluss Apollo kott (sest mu osakonna oma hakkab juba väsima). Aga "KK"-i paitasin ja mõtlesin, et toon ta järgmine kord ära, sest selle hind on igal ajal seesama. Kunagi. Varsti...

Ja siis ma otsisin mööda maja Vansi maikasid taga. Jube oli spordipoodides käia. Ma tavaliselt ei satu sellistesse kohtadesse. Ma lihtsalt ei käi sellistes kohtades. Ma ei teagi, aga midagi mul on nende firmamärkide ja nailoni ja kõige selle... Brr, kananahk tuleb peale. Ma loodan, et niipea ei satu sinna.

Osturalli haaras mu oma käpa alla mõneks hetkeks. Ma käisin ringi ja ei suutnud naeru pidada. Ma naersin kõigi nende inimeste üle, kes ringi tormasid ja segase pilguga ringi vahtisid. Ja ma naersin enda üle, kes ma ei suutnud selles kõiges orienteeruda, sest ma lihtsalt ei ole harjunud sellega, et ma "hängin Kaupsis" ja üleüldse... Ma olen lihtne inimene ja ma šoppasin nagu mõni neist. Jumal küll...

Aga selle koleda asja tulemusena sain endale väga mitu asja. Koleda raha eest. Mida oleks tavaolukorras palju rohkem läinud kui just mitte arvestada, et tavaolukorras ma poleks elu sees sinna läinud neid asju ostma. Noh, jah, kole. Aga süüa sai alt päris odavalt. Liitrine jäätis oli 9.90 ja ma lihtsalt ei saanud seda sinna jätta. Ja siis istusingi oma külmas kodus ja sõin külma jäätist ja veel imestasin, et miks külm on.

Aga ma olin täna tubli kah. Tegin ühele toredale bändimehele päeva heaks. Oli teisel tarvis Tallinnasse minna, aga raha polnud ja ma tegin talle siis rongipileti välja. Öeldes ära kõigest, mis ta vastu pakkus. Tõsiselt, kui ma ütlen, et ma ei joo õlut, siis see pole see, mis ma mõtlen, kui ma ütlen, et ma ei joo veini. Veini ma ei joo üldjuhul, aga ma olen õppinud seda aeg-ajalt tarbima. Õllega ma nii kaugele ei jõua. Lihtsalt. Põhimõtteliselt.

Ja nüüd ma olen tubli ja teen MKUM-i. Ehk siis koolitööd. Ja järgneval nädalal ma olen tubli ja käin koolis ka. Päriselt. Ma vähemalt üritan. Ja seekord võiks sellest midagi välja ka tulla. Kaki, ma pean sinuga rääkima!

15 minutit veel. Siis hakkab "Tagasi Bridesheadi" viimane osa. www.kava.ee ütleb nii:

23:25 Draamasari Tagasi Bridesheadi, 4:
Sebastian maailma vastu (Brideshead Revisited, Inglise 1981)

Pärast joomaseid lihavõtteid Bridesheadis pöördub Sebastian oma sõbra poole. Ent Charles ei suuda teda allakäigust päästa, sest tema endagi õnne ähvardab oht.

*Edit hiljem* Ei olnud viimane osa. Ma ei mäleta, kes see oli, kes mulle ütles, et tänane pidi olema viimane osa, aga mine omadega metsa. Kokku on sarja siiski 11 osa. Jippiaijee! Ehk siis 4 down, 7 to go... Ainult rõõm. Mida kauemaks jätkub, seda parem.

---
Läbi saab. Aga vähemalt saan tunnikeseks diivanile kerra tõmmata ja omas maailmas olla.

7 Comments:

At 23:43, Blogger K said...

ma saaksin sulle apollost raamatud omahinnaga;)

 
At 00:09, Blogger Aloysius said...

OO! Miks sa seda varem maininud pole? :D

Ma hakkan nimekirja koostama ;)

 
At 03:25, Blogger Laura said...

Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

 
At 03:27, Blogger Laura said...

mõmmiibeeebiii!

ei tea miks, aga ju siis pidin nii ütlema :P

 
At 07:39, Blogger Aloysius said...

Ma tundsin umbes sama, kui ma ennast ekraanil nägin :D

 
At 08:43, Blogger Laura said...

Jah, sellest see vist tuligi :D

Ennast nähes ei olnud nii sooja äratundmist...

 
At 09:42, Blogger Aloysius said...

Sina oled ju parem Cordelia kui see näitlejanna ;)

 

Postita kommentaar

<< Home