Tuuline Haldjasaar

laupäev, oktoober 14

Oh, blimey...

Jube-jube, kohutav-kohutav... Ma söön liiga palju viinamarju. Alles eile õhtul tõin suhteliselt suure kobara koju ja täna pean vist jälle poodi minema. Ma lihtsalt läksin kööki, seisin ja sõin neid. Täiesti hirmus hakkab... Ma vist aiman, kuhu mu vastsaadud põhiõppetoetus need viis kuud tegelikult läheb, mille peale, õigemini.

Samas, kui ma neid nii väga ei tarbiks ja üldse oleksin vahelduseks tubli ja nii palju raha ei raiskaks, siis ma saaksin:

a) minna mingi hetk kuskile reisile - sest ma pean siit ära saama;
b) korraldada ägeda sünnipäevapeo - sest, andkem tõele au, ma saan märtsis siiski 21;
c) viia ellu nii plaani a) kui ka b) - minu hääl läheks siia.

Noh, mingi hetk tuleb end ju kokku võtta, miks mitte seda praegu teha? Kuigi...

a) täna on Ursula;
b) järgmisel nädalal on tudengite sügispäevad (loe: mitu ägedat kontserti);
c) ülejärgmisel nädalal ma sõidan Viljandisse;
d) vahepeal tahaks veel raamatuid osta;
e) vahepeal tahaks teatrisse ka minna;
f) vahepeal tahaks süüa ka;
g) vahepeal tahaks väljas ka käia;
h) ...

Siiski, siiski. Mingi hetk ma hakkaks tubliks. Kunagi...

---
Oh, blimey... *võtab peast kinni*

4 Comments:

At 17:54, Blogger Merli Vajakas said...

mnjah.
urrima raha noh

 
At 17:58, Blogger Aloysius said...

Justtäpselt.

 
At 19:26, Anonymous Anonüümne said...

Noh, mina olen siin mingis mõttes täiesti loobunud igasugusest loendamisest. Et kui palju ja kuhu läheb. Ja mida ma teeksin rahaga, mis mul oleks, kui ma kokku hoiaks. Et siis... raha on selleks, et kulutada... ei - investeerida :D

 
At 20:24, Blogger Aloysius said...

Jälle tõsi, eks ole.

 

Postita kommentaar

<< Home