Tuuline Haldjasaar

pühapäev, oktoober 15

Little Drummer-Boy...


Kurb, aga tõsi, tõsi, aga kurb... Või siis ka mitte üldse teps kurb, kui nüüd mõtlema hakata. Täna saab üks eriti tore trummar aastakese võrra vanemaks. Ehk siis 19>20. Palju õnne Sulle, Andrei!

Eelnevaga seondub veel üks väike klubi Tartus nimega Illusion (minu arust oleks palju vahvam, kui nad oleksid selle kaks o-d nimesse alles jätnud ja maja väljastpoolt...vastuvõetavat värvi värvinud, aga, noh...), kus umbes tunni pärast astub lavale Andrei 'kodubänd'.

Klientidega oskavad nad küll hästi ümber käia, pean tõdema. Küsisin neilt ühe küsimuse, millele üsna kiirelt vastus meilitsi ära tuli. Pluss, mulle helistati mõne aja pärast - selleks oli üks mureliku häälega meesterahvas - pärimaks, kas olen juba vastuse saanud. Jah, sain. Ja saan veel listis uksest sisse kah. Mis on ka positiivne... Et siis - peab varsti end liigutama hakkama.

---
Jummel, võimalik, et pärast kontserti tuleb üle pika aja Zavoodis oma nägu näidata.

4 Comments:

At 00:39, Anonymous Anonüümne said...

Cheers!

Üks kenamaid poste, imho. Ja sa võiks selle topi nüüd üles leida :P

 
At 02:38, Blogger Merli Vajakas said...

aga mina sain küll jube vara koju. esiteks olen juba väsinud, teiseks olen jube täis:D mitte jube, aga natukene ikka:D
meenutab vaikselt reedet,annu ;)

tervitasite teda?

ps - veidi täis peaga on jube raske seda koodi sisse trükkida;)

zskpavrx

 
At 04:15, Anonymous Anonüümne said...

ei.

maiäss reede, sellist reedet ei tule, kui mind ja Kerlut kohal pole, eks ju!
Kuule, isegi mitte purjus peaga on seda keeruline toksida: yndzaftb

 
At 04:35, Blogger Aloysius said...

Jube-jube, kohutav-kohutav... Ma vaatasin allapoole, mis minu kood on, ja... No jumal küll... Asi ei ole joomises või mitte joomises, blogger on lihtsalt ebainimlik täna. Mis siis, et mõnel ägedal inimesel sünnipäev on (tervitan Ruuli siinkohal).

Aga jätkame maikahümniga ja mõtlen, et kas tulen neljapäeval Viljandisse või ei tule. Sest et, noh, meil on siiski tudengipäevad ja... Noh, mine tea. Äkki tulen, äkki ei tule. Sest ma kavatsen järgmisel nädalal tubli olla (jah, mul on sõrmed selja taga ristis, mis siis?).

Ma ei tea, muud ei tahtnudki vist praegu öelda... Aa, jaa:

isnjxbcw

 

Postita kommentaar

<< Home