Tuuline Haldjasaar

reede, oktoober 13

On 13 ja reede...

Today's fortune:
You will be fortunate in everything.

Igasuguseid horoskoope ja päevavihjeid ja asju ma eriti tihedalt ei jälgi. Ausaltöeldes unustan enamasti ära, et selline asi Orkutis üldse on ja satun seda üsna harva tähele panema. Internetist ma neid ei otsi, nagu paljud. Või kui, siis ainult juhul kui mul TÕEPOOLEST pole mitte kui midagi targemat teha. Enamasti seda targemat ikka leiab.

Ajalehehoroskoopidega on umbes sama asi. Kui mulle mingi leht ette satub, siis ma vahel naljapärast ikka vaatan, mis seekord "tähed" arvavad, kuidas ma oma elu võiks elada. Vahel on täiesti naljakas lugeda, aga tõsiselt ma küll neid asju võtma ei hakka.

Minu jaoks ongi horoskoobid ja muu selline üsna naljanumber. Omast kogemusest tean, et taga ei aeta täppisteadust, enamasti on nii, et keegi paljatud või lihtsalt suvaline inimene kirjutab midagi üldist kokku ja mõni inimene ikka kuidagi end kirjutatuga seostab. Pole ju sugugi raske ülesanne, kui tegemist niivõrd üldsõnaliste mõtetega.

Tänase Orkuti tarkusetera kohta võin öelda aga niipalju, et mingis mõttes on saidil õigus. Või vähemalt kaudselt. Ma ei ütleks, et ma olen ebausklik, samas... Kust läheb ebausu piir, seda ma ei tea. Ma tean, et paljud inimesed kardavad numbrit 13 - see on minu õnnenumber - ja eriti endast välja võivad nad minna, kui kuupäev 13 satub reedese päeva peale.

Selliste inimeste kiuste mulle just taolised päevad meeldivadki. Vahva on teistes kerget paanikat näha, kui nad musta kassi (üks minu lemmikloomadest) üle tee minemas näevad või näiteks tänasel päeval närvipundardena ringi käivad. Ma ei ütleks, et ma olen õel, aga see on lihtsalt naljakas. Kunagi laulis ansambel The Smilers ka "on 13 ja reede..." ja just selle mõtte pärast mulle see lugu meeldiski.

---
Mittemidagiütlev post, nagu tavaliselt.

4 Comments:

At 19:30, Anonymous Anonüümne said...

Ei, aga see ongi ju hea... et mitte midagi ütlev post. Aga alati võib ridade vahelt lugeda. Kuigi täna ma ei viitsi.

"On 13 ja reede..." ning meie võtsime täna 30 krooni eest kolm pudelit veini, suure hunniku salatit ja nüüd teeme kooki. Tagurpidi-õunakooki. Kusjuures rebaseteema on meil kah tagurpidi.

 
At 22:07, Blogger Merli Vajakas said...

Minul läks täna väga hästi. oleme kaks pudelit veini ära joonud ja tore on olla:D

 
At 22:40, Blogger Aloysius said...

Mina pole täna jooma hakanud. Vähemalt mitte alkoholi. Aga see-eest on mul teed ja jäätist ja viinamarju ja müslit ja kunagi ma teen õunakooki kah :)

Mis kellast homme külalisi oodata on?

 
At 01:17, Anonymous Anonüümne said...

Umm.. no idea. Ei tea veel, kas häälega (mingi ühest siis) või bussiga (õhtupoole)

 

Postita kommentaar

<< Home