Tuuline Haldjasaar

teisipäev, oktoober 3

Live vol 2

Et siis. Lühidalt koolist. Käisin. Kohe mitmes käisin. AV-s olid ettekanded, vaatasin neid, kiusasin uue soenguga LOtti ja Micheli, kes pole ammu juukseid värvinud, mudisin Gerlit ja nii edasi. Vahepeal rippusime Gerliga ÜK-s ka. Pillesse ei jõudnud. Oli tegemist.

Tajoga rippusin kah. Saime peahoone ees kokku ja suundusime Härmasse. Rääkisin enne Hansagümnaasiumiga ju ka, nemad kohe üldse, mitte mingil tingimusel kohe, ei taha oma kooli kedagi lasta. No aitäh, eks ole. Pärnu vahvad koolid maiääss. Ma saaks aru, et oleks maja kinni või üritus sees, nagu teistes koolides, aga, noh, jah. Las see jääb. Härma on mõistlik täiesti. Tajoga rääkisime ära, kuidas asi on ja värki. Samal ajal ta sai mu Ursu plaadi ka tõmmatud. Kõik on korras nüüd. Pean ajakava kokku lööma ja kooli saatma ja siis saab täie selguse kokku. Aga - ladies and gentlemen - we have a schoolhouse!

Siis poodi, koju pesema ja loengusse. Täna oli vahva. Nägime Fight Clubi ja pärast Hitchcocki Marniet ja Ritchie Snatchi kah. Võiks tihemini sellist klassikat näidata. Mina oleksin kahe käega poolt. Peaks kiiremas korras filmiõhtu tegema, ma ütlen! Snatchiga oleks mul kohe eriliselt tuli takus. Pole seda LIIGA ammu näinud. Jah, see oli vihje.

Jõudsin koju, olin seal umbes pool tundi ja siis jälle välja. Lastega jalutama. Mattias kutsus meid Jaanusega vaatama, mida lapsed teevad. Nii vahva :). Armas vaadata, nagu päris enda omad oleksid, mis siis, et kõigest aasta-paar nooremad. Mattiasega koos leidsime Janno ja Elina. Suundusime viiekesi Sviiti.

Nurgalaud ja vesipiip (mango-tubakaga), selja taga seinal lükati käima Fashion TV ja siis lülitati asi MTV peale. Lõimusime natuke. Siis lisandus Andres. Siis Kersten. Siis Mikk ja keegi näitsik. Ja siis suundusime Sviidist ära.

S-A ees nägin Liinat, vahetasime numbreid ja asja, siis tõmmati mind teistega kaasa. Minek seega Jürgeni juurde samasse majja, kus Kerstin elab. Korrus kõrgemale. Oli huvitav. Mängis R2-e Trumm ja Bass, poisid rääkisid akna taga toasolijaid taga, Janno ja Mattias olid nilbed ja mina heidutasin Mikku. Vaata, kui kurb. Miks ma siis küsin selliseid küsimusi, mis teistel inimestel juhtme kokku viivad. Eks ta ole.

Ei viitsinud kaua olla. Rahvas vajus ära, viimastena meie (Jaanus, Kersten, Mattias, mina). Helistasin enne Peetrile, et mis nad Urmase ja Helenaga teevad. Vaatasid kodus filmi. Miljoni dollari tüdrukut. Või nii. Seisime natuke aega maja ees ja vaatasime, kuidas Mattias köhis. Umbes samuti, nagu Kaur paar päeva tagasi. Ma ei saa aru, mis teema sellega on. Inimesed, jooge rohkem teed ja suitsetage vähem! Jah, ma saan aru, et see ei olnud suitsuköha, aga siiski.

Kersteni raputasime maha, käisime Statoilist läbi, sest Mattias tahtis süüa, saatsime ta koju, lehvitasime kurvalt, siis saatis Jaanus mu koju ja läks ise kodu poole. Nüüd ma pole ikka veel produktiivne olnud (loe: pole hakanud tänaseks folkloori ümber kirjutama). Kriban hoopis viimase R2 Live'i transkripti ja olen muidu ebaadekvaatne kooli suhtes. Öö on ju veel pikk ees.

Homseks peab valmis olema. Edu mulle. Homme peab Katrin tagantjärgi-sünnipäeva ka. Ja ülehomme on NMK koosolek. Ja üle-ülehomme lähen ma koju. Ja siis olen Tartust vähemalt pühapäevani ära. Millal ma siis oma elu veel elada jõuan, mis viimasel ajal nii hästi on läinud, ah?

---
Kas sina oled ka avakosmoses?