Tuuline Haldjasaar

reede, september 29

Tähed on pimedad

Ma näitasin täna Annule ja Merlile Tartu vaatamisväärsusi. Hilpharakas käisin ise ka täna esimest korda. Neli uut märki sain endale. Ma hakkan neid nüüd kandma ka. Küll te näete. Ma veel näitan teile. Pärast H.O.T.is käimist viskasin teatripiletid Pireti postkasti ja läksime tagasi linna poole.

Ma nägin Emmi jälle. Annu laksas mulle vastu õlga ja me siis vaatasime temaga teineteist teine teisel pool tänavat. Ei öelnud midagi. Tal oli väga hommik alles, ma arvan, juuksed sassis ja unine nägu peas. Aga ta nägi endiselt hea välja, isegi suitsuga. Endiselt. See... Oli huvitav.

Kõige poest ja Tähetorni juurest ringiga läbi ja jälle ots ümber keerata. Jalutasime kolmekesi Riia mnt 130-ni. Öelge veel, et Tartu on väike linn. See oli pikk maa. Väga pikk maa. Noh, mitte just väga-väga pikk maa, aga siiski... Jah. Las ta jääb. Plaadid saime kätte. Tagasiteel võtsime Merliga tee äärest burgerid ja sõime tühjad kõhud natuke vähem tühjaks. Siis bussiga tagasi kesklinna. 10 krooni! Aah!!! Nagu mis ajast? Mõni ime, et ma bussiga ei liikle.

Annu läks linna peale, meie Merliga Puiestee tänavale Lapi poodi. Me ei teadnud päris täpselt, kus see on, nii et oli natuke kõhe. Läksime jälle ringiga. Kuskile hoovi sisse, aga alustasime valelt poolt. Tegime tiiru väga mahajäetud kohas, vanade laohoonete vahel. Astusime ühte kohta sisse, kus oli mingi vene mees, kes eesti keelt ei mõistnud ja tulime kiirelt tulema. Kunagi peaks sinna tegelikult fotosessioonile minema ja mustvalgeid asju tegema. Selles suhtes oli ilus. Aga poe leidsime üles ja mul on paar asja jälle juures.

Siis minu poole teed jooma ja muidu olesklema. Ursula uus plaat on muidu väga hea, sõnad palju-palju nilbemad, kui esimesel. Suksu on hästi ära peidetud, rõõmus üllatus oli selle ülesleidmine. Väga broo. Aga üldiselt ma eelistan LIVE kontserte, sest siin on lood kuidagi liiga aeglased ja kuidagi tehislikud. Et siis... Homme õhtul tuleb asja nautida jälle. Mitte nii väga ei tule, kui... Lihtsalt naudin. Sest poisid teevad head asja, mis pole mitte pelgalt hea.

Saadan Merli ja Annu ära ja ise nüüd linna. Mm... On vaja tähtsaid asju arutada, nagu ma aru sain.

mind ei häiri kui ma veedan
natukene aega lihtsalt
tšillin sinuga siin sestap
ma ei leia palju mehi
kes kohtlevad mind nagu sina
kõik teised poisid tahavad
mind sõitma viia, aga
kui ma kõnnin jutt on halb
mõned inimesed ei saa
kunagi üle oma lollakast
uhkusest aga tõelist
mind saad näha ainult seest
vikerkaar ja kosmos ja tähed ja kosmos
anna mulle oma kosmos, tähed
lendan kosmoselaevas, olen
ja ma olen rahuldatud
oh ei, ma võiks olla sinu
enesekindlus lihtsalt
üks sinu tüdruksõpradest
aga ma tean, et see armastus
on see, mida sa tahad
kui homme maailm lõppeb
miks ei peaks olema me
selle ühega, keda me
tõeliselt armastame
ütle mulle nüüd millest
oled sa unistand öösel
kodus oh ei andesta mulle
tundmise eest see hetk
on kriitiline, see võib
olla see, et ma tunnen, et
lennukiga ei saa tööle minna
sest et lennukid ei sõida südalinna
lennukiga ei saa tööle minna
sest et sinna lennuk ei lenda
oioioioioioioiaiaiaiai
see võib minna füüsiliseks
oh ei, ma võin sinu teha
ilusaks ja vallatuks
olla kurat ja ingel ka
oman südant, hinge ja keha
vaatan, mis see armastus teeb
kallis, ma olen täiuslik su jaoks
chiuaua
miks põled ahjus niivõrd kauaua
kui kahvli surun susse lauaual
sa nukralt ikka hüüad auaua

---
Viimase lõigu kopirait kuulub Ursule

4 Comments:

At 22:29, Anonymous Anonüümne said...

tähed on pimedad.

mina ka.

 
At 13:26, Blogger Aloysius said...

Mis mõttes? Ja ära ütle, et otseses :P

 
At 14:00, Anonymous Anonüümne said...

Kaudses? (a)


kood: jbusy :D

 
At 15:56, Blogger Aloysius said...

Sa oled kaudselt pime seega? Makes sense...

 

Postita kommentaar

<< Home