Tuuline Haldjasaar

kolmapäev, oktoober 11

Mõmm-mõmm...

Kas see on normaalne, et korteri kõige soojem... *khm* Ainus soe ruum on vannituba, sest seal on siug, mis üldjuhul peaks olema aastaringselt soe ja üleüldse, kui sooja saada tahta, tuleb minna dušši alla?

See vist on normaalne. Vähemalt sel juhul, kui korteriühistu maja ei küta, kuigi on oktoobrikuu ja vahel mõtlen vähemalt mina, et väljas on isegi soojem kui sees. Vähemalt meie korteriühistu puhul paistab see normaalne olevat. Kuigi, kui keegi küsiks elanike arvamust, siis... Noh, jah.

---
Ma tean, et ma olen plüüsist, aga ikkagi - külm on.

4 Comments:

At 11:46, Anonymous Anonüümne said...

Külm on, külm on, külm on - nagu Konrad Mägi, tead :) Mine Itaaliasse!!!

Meil pole külm, hmm, veider. Muide, meil paistab päike ka ja taevas on sini-sinine.

 
At 11:56, Blogger Aloysius said...

Tänks, mul on nüüd kohe palju parem olla. Jei.

Aga see Itaalia-mõte on ikka päris hea. Ma sain nüüd põhiõppetoetust kah, nii et... Who knows. Sõidan reisile või siis korraldan selle võrra ägedama sünnipäevapeo märtsis.

 
At 13:14, Anonymous Anonüümne said...

Sünnipäeva muusikalise poole eest hoolitseb sellisel juhul muidugi mõista hingehinda küsiv ansambel, jah? :P

 
At 16:35, Blogger Aloysius said...

Noh, vaatame. Selle peale ma ise ei tulnud küll, aga samas - pool bändi praktiliselt elab siin.

 

Postita kommentaar

<< Home