Tuuline Haldjasaar

esmaspäev, oktoober 9

Uus algus

Tegelikult see ei ole üldse nii, nagu see kõlada võib mõne jaoks. Puhtalt uue nädala puhul on see. Kuidagi positiivne. Ma ei teagi, miks või kuidas, aga mul on jube hea tuju. Juba mitmendat päeva järjest. Kohe ei teagi. Või, noh, I'm just saying.

Eile oli täitsa vahva nädala lõpp ka. Piretit nägin üle kahe nädala niimoodi pikemalt. Käisime Supilinnas jalutamas ja sõime pärast pelmeene ja kana ja komme ja jõime teed ja kuulasime muusikat ja rääkisime. Vahva oli.

Täna umbes sama teema Gerliga kah. Kuigi me ei söönud koos, suhtlesime teise loengu ajal rohkem ja nalja sai ka.

AGA. Alole ma olen väga tänulik. Kunagi läheb pilt lehte, ma ju räägin. Ja nüüd ta on ikka mitme ajakirjaniku juures heas kirjas kah. Tore, et mõni inimene nii tubli on, nagu tema. Õnneks ta ei ole nii tubli, et paha hakkaks, aga samas - you never know. Ja never say never kah.

Ühes mu kommuunis Orkutis on naljakas küsimus. Nagu - jumal küll, no palun! Kui tahad sellist asja teada, siis nagu palun otsi ise. Ja eriti need, kes teavad, siis ütlevad ka, eks ole. Jube lihtsalt. Mida kõike inimesed tänapäeval teada ei taha saada...

Täiesti mõttetu sissekanne tegelikult. Mingi linnukese saab tõmmata, et päev on kirjas, aga - noh, jah. Ei mingit esteetikat ega filosoofiat. Masendav.

---
Äkki ma kunagi täiendan seda. Või kustutan. Või, noh, ma ei teagi.

3 Comments:

At 22:04, Anonymous Anonüümne said...

No palun, üle pika aja nimetad mind ja siis on mõttetu sissekanne :P Ära kustuta! Kuidas muidu mu pelmeenid kuulsust koguksid :)

 
At 00:40, Anonymous Anonüümne said...

Kusjuures tegelikult ei ole kohustust iga päev postitada. Noh, kui sa just ise pole sellist määratlust teinud.

Hehehehe: uihhih

 
At 12:12, Blogger Aloysius said...

PIRET OSKAB PELMEENE TEHA. VÄGA HÄSTI.

Ma üritan muidu küll seda joont hoida, et võimalikult tihti kirjutada. Kolm nädalat jäi ainult neljapäev vahele, eelmine nädal peaks ilusasti täiel määral kaetud olema. Ja nüüd ma üritan ka. Sisemiseks sunduseks nimetatakse seda nähtust vist.

 

Postita kommentaar

<< Home