Tuuline Haldjasaar

neljapäev, oktoober 5

Jutustus

Teate, ma... Ei hakka parem mõtlema. Või vähemalt mitte neid mõtteid siia kirja panema. Kuskil peab piir minema. Miks mitte siis siit? Või... Ma mõtlen ja siis ma vaatan, mis saab.

Muide, ma lähen varsti koju. Üheks päevaks, aga siiski. Teisipäeva öösel, kui ma jalgadega lehtedes sahistasin, siis tekkis mul koduigatsus. Päriselt ka. Minu kodu on minu ema. Seal, kus on emme, on hea ja soe. Kodune. Kodu. Mõne tunni pärast ma lähen siis koju.

---
Sometimes I talk just to make sounds...

4 Comments:

At 23:10, Blogger Merli Vajakas said...

Sa elad vist minu unistustes.

 
At 18:23, Blogger Aloysius said...

Ma ei oska midagi selle peale öelda. Nagu ka ühe asja peale, mis ema mu käest küsis. Ma pärast räägin sulle.

 
At 02:49, Blogger Merli Vajakas said...

Jäogo rääkimata vist

 
At 19:32, Blogger Aloysius said...

Mm.. Küsi, siis räägin. Aga mitte siin ;)

 

Postita kommentaar

<< Home