Tuuline Haldjasaar

pühapäev, oktoober 29

Ursula

Kolmas ja viimane sats laupäevasest asjast. Ursula tuli kokku umbes 2003. aasta septembrikuus ja poisid hullutavad siiani tütreid ja emasid ja teisi pereliikmeid. Mina sain sellisest kooslusest teadlikuks... Vist 2004. aasta juunikuus. Esimene LIVE oli alles 12. augustil aastal 2005. Aga ma olen üritanud ennast parandada viimasel ajal.

Johannes "Juku" Naan - vokaal ja krambitants

Mihkel "tahaksollapikemagakasveiluba" Masso - kitarr ja naised

Omar Nõmm - kitarr ja taustvokaal

Andrei "Andy" Ozdoba - trummid ja naised

Karl-Gunnar Isand - bass ja normaalne elu

---
Lemmik Ursula lugu on hetkel "Tähed on pimedad".

11 Comments:

At 10:22, Anonymous Anonüümne said...

- Hästi paned.
- Oo, jaa, pole ammu pannud!

:P
Tegelt ka, hästi paned.

 
At 11:06, Blogger Aloysius said...

Hah, tänks. Head viited sul ikka.

See tänu oli siiras ;P. Ma ikka üritan aeg-ajalt.

 
At 11:36, Anonymous Anonüümne said...

See mihkel on küll šekš jah :D Aga mišmõtteš Juku krambitantsib?

 
At 11:39, Blogger Aloysius said...

Ses mõttes, et... Ta liigutab Mihkli soolode ajal ja muidu laulmispauside ajal ennast, nagu tal oleks krambid. Aga see näeb samas väga hea välja. Mina ei kurda :)

Kas tahad järgmisele kontserdile kaasa tulla? (A)

 
At 15:54, Anonymous Anonüümne said...

Levitame Ursula-viirust (nagu ebola viirus)... ainult, et parem.

 
At 16:47, Anonymous Anonüümne said...

Nuu, tuleks ikka, sahka lükkama või puu taha seisma :P

 
At 19:55, Blogger Aloysius said...

Mm... Kui lastepidu vahele jätta, kus poisid tõenäoliselt VÄGA nilbete roosade naistesärkidega on, siis Tartus on järgmine kord... 2. detsembril Rockiklubis.

Aga 24. novembril on Jõgeva Gümnaasiumis Betti Alveri pidustuste raames ;). See on varem. Ja mina pole mingi aasta aega sinna kooli saanud juba. Ja Betti Alver on vahva kah. Eksju-onju...

 
At 22:24, Anonymous Anonüümne said...

Mu iss on ju B.A. muuseumi dire. Loomalikult ma tulen :)

 
At 22:47, Blogger Aloysius said...

Aga lähme Tartust koos? :D

 
At 23:11, Anonymous Anonüümne said...

JÕGEVAL? Damn, ma ju vaatasin küll neid kontserte, aga libistasin sellest silmadega üle. Jõgeva. :P

 
At 00:02, Blogger Aloysius said...

*noogutab salakavala näoga*

 

Postita kommentaar

<< Home