Tuuline Haldjasaar

esmaspäev, oktoober 30

Viisteist-viisteist...

Tõepoolest, ma ei kokuta. Täna alustas hoopis ETV oma noortekuu projekti raames uue noortesaatega 15:15. Üllatav küll, aga hakkab see kell 15:15 ja kanaliks Eesti Televisioon. Kestab see 45 minutit, esmaspäevast neljapäevani ja kuu aega. Tegu otsesaatega, vahele varemfilmitud klippe mujalt. Saatejuhid on noored tegijad: Silver, Marta, Mihkel, Alissa ja Joonatan. Tehnilistest andmetest veel niipalju, et režissöör on Tarvo Mölder, produtsent Kaspar Kaljas, toimetuslikku tiimi kuuluvad Liina Randpere, Tiina-Mari Koljak, Marion Männi ja Mihkel Masso.

Esimese saate põhjal võin öelda, et... 15:15 on see, mida ETV vajas, mida kõik kohalikud telekanalid vajasid ja vajavad siiamaani. Kahju, et asi ainult noortekuu raames eetris on. Aga samas, kui huvi on ja pärast vaheaega ka normaalsem eetriaeg leitakse (kas või tund aega hiljem), siis... Kes teab. Võiks ju küll. Hetkel tundub küll jube popp, sest saate lõpuks oli ühe kommentaari asemel neid juba üle saja. Stuudiokujundus on ka mõnus, näiteks papist hiiglaslik teler, kus Jon istudes uudiseid luges. Eriti ägedad on need meelad tellised teisel pool bussipeatust, kus saatejuhid enamasti asuvad. Teadagi, kelle käekiri see meelas määratlus on.

Aga, jah. Ma päris algust ei näinud, jäin seminarist koju joostes umbes 7-8 minutit hiljaks. Kuulsin, et oli... Põnev olnud. Esimese asjana lendas igatahes teler lahti ja juba paari esimese minutiga oli tuju kuidagi väga hea. Jon on seni lemmik, eks tal seda kaamera ees seismist ole juba omajagu olnud ka ja vast seetõttu on ta ka teistest kuidagi vabam ja mõnusam. Mihkel jättis ka päris hea mulje, aga Marta... Ma ei tea. Kuidagi hajevil ja ebakindel tundus. Tõele au andes (tegu ikkagi minu oma subjektiivse blogiga nii et avaldan sellist arvamust, nagu ise tahan) pole ta mulle kunagi meeldinud ja Glow kah... Ei. Ei-ei-ei. Homme on Joniga koos siis minu klassivend Silver ja keegi Alissa. Loodan paremat ja parimat.

Kolmveerand tundi katab päris palju ära. Täna siis üritustest Stiina pidu, kus Ursula (vou-vou, chill, mees, kitarret ei pea nüüd nii väga õhku loopima ka - kuigi, väga efektselt mõjus, lase edasi :P) ja Slide-Fifty esinesid ja väikesed intervjuud olid kohaletulnud lastega ka. Siis stuudios trikiratturis ja tantsijad, mõned mängud, muusikavideod, meelelahutusuudised, juttu Hansapanga projektist "Tähed särama!" jne. Üleminekud olid üsna tahumatud veel, aga ma olen kindel, et ajapikku hakkab asi päris kenasti ja sujuvalt jooksma. Andekad inimesed ju koos siiski.

Kui ma mingil hetkel aknast välja vaatasin, sadas seal päris tugevasti lund. See oli natukene hirmus, sest endiselt on asjaolud sellised, et koju saan kahe nädala pärast ja kõige soojemad asjad, millega õue minna, mis mul Tartus on, on Meediaklubi fliis ja must sametpintsak. Vähemalt on mul paks sall ja talvemüts ka. Aga õhukesed kindad. Nii et see ei ole rõõmustav. See ei ole kohe üldse mitte rõõmustav. Ma võiks suisa öelda, et see on üsna masendav. Kuigi cool. Selles mõttes siis, et jahe. Aga siiski, praegu on okei ja kui ma piiran oma õuetegemisi kiirelt punktist A punkti B jooksmisega, peaks see okei-seisund veel kaua kestma.

---
Kui on saate kohta täiendavaid küsimusi, siis teate, kuhu pöörduda :D