Tuuline Haldjasaar

reede, detsember 29

"Try not to touch me as much"


Huvitav, millal kõik need arstisarjad, mida ma tänase päeva jooksul vaadanud olen, lõpuks mõjuma hakkavad... Kui hakkavad. Praegu naudin eriti Scrubsi, kus mu lemmiknäitleja on terve haigla staar. Jah, ma räägin Michael J. Foxist.

Dr. Kevin Casey on nagu Kollanokkade dr House. Mõlemal on selline suhtumine ja teadmistepagas, mis mulle imponeerib. Pluss, kõigele lisaks, on teda selles sarjas ekraanil veel üheks korraks. Jei. "Kena koht. Mõnus okse ja pähklite hais."

Huvitav, et mu tervis käib samuti, nagu mu elu. Lainetena siis. Võib-olla on see märk sellest, et ma olen nii Kala kui Kala üks Kala olla saab. Ainult perekonnanimi pole selline. Ja ei plaani selliseks vahetada ka. Aga... Kui fotost rääkida, siis kala it is. Seekord teine kui viimati.

---
Need nuudlid olid lõppude-lõpuks liiast.

2 Comments:

At 12:56, Blogger Merli Vajakas said...

Martinil ei ole vanemat venda:P

 
At 13:52, Blogger Aloysius said...

Ma tean :P

 

Postita kommentaar

<< Home