Tuuline Haldjasaar

reede, juuni 23

Ma olen õnnelik, et inimesed on nii ilusad ja head

Ma ei propageeri suitsetamist vaid Muusikat. Head Muusikat.

Kuidagi ebatavaliselt hea on viimasel ajal. ERÜ on valmis ja eile kisasin paar korda, et suvi on käes. Nüüd on see siis siin. Haa! Äge või jaa?

Eile käisin Annu lõpetamisel, väga hea oli tuttavaid nägusid näha ja tervitada. Sorry, Annu, et ma Jukut ei suutnud sinu väljakutsumisel talitseda. Eest paremalt äärest kajas suur JEEEHAAA!!! Haha, aga nagu ma aru sain, ei pannud sa eriti tähele. Nii et midagi pole katki siis.

Metsik on see lõpetamiste-seeria. Nagu kiuste ei leia õigeid lilli õigel ajal, ja õigeid inimesi. Nii kui uksest välja sain ja kedagi tuttavat silmasin, jooksin järgi ja kohe kaotasin silmist ka. Mis on saanud toredast rivikombest, kus ilusasti inimesed üles leiad? Ei, tegelikult on see päris vahva, see otsimine - kuigi veidi kurnav ka. Aga ma loodan, et ma leidsin inimesed kõik üles. Kuigi tegelikult hästi ei usu... Kui keegi tunneb ennast puudutatuna, siis tea, et ma otsisin sind ja mõtlesin su peale. Päriselt ka.

Nüüd on Jaan. IRL olen siis Tammistes ja hängin Pärnus, ostan Pileti (URSULA!) ja värki. URL kambaga Nõmmele ja pärast randa kah. Vaatab. Päev on veel noor, nii et midagi kindlat ei luba.

Aga täna on ilus päev. Vähemalt mulle. Martin viskas mõned Ursu lingid ette, mis ma juba ära unustanud olin. Saak oli hea ja nostalgia laksatas oma hiigellaine minust üle. Nüüd ma ulbin siin ja meel on hea. Ja tegelikult ilm on ka äge. Mitte ilus, aga äge. Täna on hästi :)

4 Comments:

At 15:22, Anonymous Anonüümne said...

Jei! Mul on hää meel, et sa lõpuks erü ära tegid. Juhhuu!!

Tegelikult panin ma seda JEEHHHAAd väga hästi tähele... muidugi, alguses arvasin, et Muska - juunõu. Teised pakkusid, et see on mu ema. Go figure - Juku is my Mum?

Millise konsapileti? Ega ometi õlleka???

p.s - need pildid meeldivad mulle väga-väga. Need Martini omad...

 
At 14:06, Blogger Merli Vajakas said...

millised pildid?
tahaks ka näha

 
At 15:39, Anonymous Anonüümne said...

Ursula pildid loomulikult...
http://nuhu.ee/ursula/
http://nuhu.ee/foto/ursula_2/
http://nuhu.ee/foto/ursula_3/

 
At 16:48, Blogger Aloysius said...

Ma pole ammu midagi NII ilusat näinud lihtsalt... Vähemalt IRL mitte ;)

 

Postita kommentaar

<< Home