Tuuline Haldjasaar

reede, september 8

Ja siis ma olin nagu: "Oi!"

Gallia sõim las olla. Ülesandest ma veel midagi ei tea, aga Pullerits ei kontrolli loengutes käimist. Kivi langes südamelt pärast meedia ja kommunikatsiooni uurimismeetodite loengut. Väga hea. Homme (ehk siis täna) annab Gerli mulle täpsemad andmed ka, et mis meil esimene ülesanne on ja muu teema.

MySpace bitchib, nii et teatriblogi on soiku jäänud täna. Pahasti on lood. Täna lisandusid teatrinimekirja Draamateatri "Adolf Rühka lühikene elu" (9/10), Draamateatri "Henriku" esimene lugemine (kippus liiga monoloogiks kätte ära, muidu kohati täitsa huvitav, aga teksti tuleb vähendada) ja VAT Teatri "Kalevipoeg" (7/10). Igatahes. Oli tihe päev. Rühka lavaproovi sai ka veidi eraviisiliselt nähtud. Taavi istus esimeses reas nurgas ja õpetas Ristot ja teisi, et mis koht see nüüd oli ja et mis rida seal oli. Etendusel kõik töötas ja üleüldse oli see lihtsalt niivõrd armas asi, et ma ei või lihtsalt. Seni festivali parim asi.

Pärast "Kalevipoega" Pireti, Anna ja teistega OmaDRAAMA klubisse. Võtsime suurema laua, aga mina igatsesin tagasi meie nurga-omasse. Väga. Midagi oli olemisel puudu ja ma tean, mis see oli. Mis see siiani on. Täna läks nii. Homsest loodan vaid paremat. Täna oli see ka, et kana ei olnud. Oli kaht sorti pizzat ja pelmeene. Hapukoor oli loomulikult otsas. Kuivalt tundus küll, et enda tehtud pelmeenid on ikka paremad. Jah. Alo pühendas meid natuke teatriasjadesse ja Madisega vestlesime ka süviti teatriteemadel. Ma pean selle Stuudio ja Üliõpilasteatri asjad üle vaatama. Et kas ja kuidas ja klapp kas jah või ei.

Kaki tuli ka lõpuks ÜK-sse. Täna oli üldse kahtlaselt palju mitte-festivali-inimesi seal. Liiga palju kaelakaartideta inimesi võib täitsa heidutav olla. Aga, jah. Poole kolmest otsustati teatavaks teha, et tahaks ikka kohviku kinni panna ja hargnesime laiali. Piret ja mina oma kodudesse ja teised Maailma. Juku mingi luuletajast sõber andis enne telefoni teel mingit ebamäärast kahtlast infot selle kohta, mis seal toimub vms. Mina mõtlesin ikkagi, et olen tubli ja magan vahelduseks. Praegu kella vaadates aga tundub, et... Noh, jah. Ma vähemalt mõtlesin. Ja homme saan näiteks kümneni magada, sest infokuubiku tööpäeva vahetasime küll varasemaks, aga see on siiski alles alates kella 12st.

---
Aa. Ma avastasin, et mu ketside tallad on katki. Sellepärast siis ongi mul jalad märjad, isegi kui lompi pole astunud. Nii ei saa ju rallit sõita!