Tuuline Haldjasaar

esmaspäev, september 18

Kus on kodukoht...

Nii. Tundub, et Zavood on selle aasta Wilde pubi. Vähemalt seni on nii läinud, et kui eelmise kooliaasta alguses käisin tihti üleval söömas ja muidu olemas, siis nüüd on koha hõivanud teine koht teisel pool Raekoja platsi. Eriti mugav on see, et ma ei ole mitte ükski kord ise enda raha eest ostnud. Aga paar korda lõpuni on oldud küll ja Kodulaulu saatel kätest kinni hoidnud ja laulnud nagu öölaulupeol. Sobib.

Aga täna ma sinna vist ikkagi ei jõua, sest on asju ajada. Pealegi kutsuti õhtusöögile ja ma ei usu, et pärast veel sealt läbi viitsin minna. Kuigi - never say never.

Mm... Majutuskunnina kohe esimene tagasilöök, aga mul on varuvariante kah siiski. Ja võibolla järgmisel aastal... Mis sa teha saad, kui kodukool nii nõutud koht on, eks ole.

Aa. Ja ma nägin täna oma ideaalmeest ka. Kaugelt, aga arusaadavalt. Täitsa vahva oli. Mis siis, et loengusse jooksma pidin, võttis meele tooni kõrgemaks kohe. Teinekordki. Soovitatavalt lähemalt.

Mul on kapp sööki täis, aga ma ei oska mitte midagi teha. Peaks mingi orgia vist korraldama kunagi. Ja võtaks aega kokata. Või midagi.

Okei, viskan midagi hamba alla ja siis teatriteadust tudeerima. Eelmisel nädalal oli väga hea. Vaatab, kuidas täna.

---
Enapena... Ei olegi hetkel midagi rohkemat nagu öelda.

5 Comments:

At 17:57, Anonymous Anonüümne said...

Ah, mis asja... kapp süüa täis ja midagi teha ei oska. Mis mõttes?
Meil on kapp tühi ja teha tahaks, aga ei taha raha raisata. Et jah... Pannkooki näiteks või... (aa, tegelt kooki saaks teha)...

Miks Viljandis on nii umbes kolm kohta, kus istumas käia ja ainult kaks kohta, kus poole ööni istuda. Või poole hommikuni.

NINJA!

 
At 11:40, Anonymous Anonüümne said...

Mind huvitab too ideaalmees ja muidugi su märkmed. Mul on ka kapp sööki täis, aga keedan ikka kaerahelbeid. Seega ühineks meelsasti orgiaga, kui sul just mingi eriti vip värk ei toimu :) No värk või nii...;)

Enapena, sa pead millalgi aega leidma, et anda mulle põhjalik reportaaž viimase aja sündmuste kohta.

Millal Zavi? :D

 
At 17:31, Blogger Aloysius said...

Annu: Ma ei tea. Nagu tõsiselt, ma ei tea. Mina ei ela Viljandis. Aga ma vist kohe tulen teile ikkagi külla... Kui sa veel peale käid.

Piret: Ei kommenteeri :D

 
At 21:43, Anonymous Anonüümne said...

Möh? Ma kipun seda nüüd isiklikult võtma. Ei kommenteeri siis või üldse?

 
At 01:06, Blogger Aloysius said...

Siin.

Aga Zavoodis pole tõesti ammu käinud...

 

Postita kommentaar

<< Home