Tuuline Haldjasaar

teisipäev, september 12

Et siis nõnnaviisi...

Fotol võidukas peaminister Tajo "Retooriline Paus" Oja (keskel etlemas) eelmisel hooajal üritusel Väitlejad vs Näitlejad. Lisaks veel Väitleja Kajar ja Näitlejad Kaur ja Mait.

Esmaspäev on täiesti hea olnud. Oligi. Pole ammu nii head õhtut olnud, with or without OmaDRAAMA. Jah, ma ütlesin just seda, mida ma ütlesin. Aga lihtsalt väga hea oli. Lühike kokkuvõte ka.

* syrreaalne ulm
* hommikusöök Werneris (ma pidin toidu ja joogi eest maksma! ennekuulmatu!)
* lõuna TÜ Kohvikus (ma pidin apelsinimahla eest maksma! ennekuulmatu!)
* väga mõnus kirjanduse- ja teatriteaduse loeng ja palju tuttavaid nägusid
* mõnus chill Pirol
* väga humoorikas näidisväitlus (mis pagana formaadis see 2+2 parlamendi mängimine on, aru ma ei saa, aga need žestid ja muu asi... itsitan siiani)
* mõnus chill Tõnissoni/Postimehe pargis (miks on Tartus park ka koht, kus on kuju, palju kive ja neli asja, millest kunagi väga kauges tulevikus võibolla puud saavad?)
* muu õhtu osa (väga hea oli kuulata ja rääkida, aitäh)

---
Homne loenguplaan pole mul päris kindel veel. Vaatab.

5 Comments:

At 10:37, Anonymous Anonüümne said...

Huhuu... mul hea meel, et sa ka ilma Draamata elada suudad. Ma suudan kah... vist (selles suhtes mul lihtsam, et ma polnud seal SEES).

Mul oli ka suht tšill esmaspäev, ja-jaa!

Kolmapäevane Tartu tšill jääb vist esialgu ära.

 
At 10:49, Blogger Aloysius said...

Pühapäeva õhtu oli küll täiesti kurb - esimene õhtu nisama kodus olla. Mul oli väga veider tunne. Nüüd ehk... Läheb üleminek valutumalt. Või midagi. Õhtuti tuleb lihtsalt tegevust endale leida.

Mis sul siis oli?

Ja kahju. Aga anna märku, kui tulete. See oleks hea. Ma lähen muidu rooste.

 
At 14:14, Anonymous Anonüümne said...

Me tuleme 23. september Tartusse, st vähemalt mina - Genialistid Illusioonis. Ura!

Et siis varem ei jõua, kui midagi eriti äkilist ette ei satu.

 
At 21:15, Blogger Aloysius said...

Ura!

 
At 22:08, Blogger K said...

Haha.
I hope we could entertain you.
see 2 ja 2 süsteem on pretty easy.
on veel 2 ja 2 ja 2 ja 2 ehk nelja võistkonnaga formaat;)

 

Postita kommentaar

<< Home