Tuuline Haldjasaar

reede, september 15

Zavoodis on karneval.*

Mm... Esimene asi täna, pärast kerget ehmatust, et väljas on väga külm, oli teine asi see, et Ülikooli 16 on ruumid vahetuses. Ehk siis minu loeng oli liigutatud kaks auditooriumiruumi treppidele lähemale ja algses toimumiskohas olid hoopis filosoofid. Ma ei saanudki aru, et miks nii palju võõraid nägusid seal oli. Ja mõni tuttav, kes poleks pidanud seal olema. Aga mina olin see, kes vales kohas.

Eile oli umbes sama teema peahoones ka. Ehk siis - kesiganes on vastutav isik, palun tehke nii, et ülikoolisüsteem vahelduseks töötaks ka, oleks tore. Misiganes.

Midagi head ka. Skippisin oma teist loengut ja läksin pärast uksel Omariga kokku põrkamist hoopis Tiigi tänavale Berk Vaheri loengut kultuurinähtuste analüüsist kuulama. Igati õnnestunud valik. Triinu nägi mind pärast ja ütles, et ma säran. Noh, see oli ka üsna võimas, mis toimus. Mitte, et seal midagi suurt oli toimunud, aga teema oli lihtsalt TÕSISELT huvitav. Ja Berki ja teiste (eelkõige siis Sassi ja Mihkli) mõttekäigud väga inspireerivad. Kirjutasin A4-lehe täis semiootilisi luuletusi ja mõtteid. Ja tahan uuesti lugema hakata. Hea.

Pärast sain Ülikooli Kohviku ees Kauriga kokku, pidime Kadi soovil ÜK viimastest OmaDRAAMA riismetest puhtaks tegema. Ehk siis, plakatid olid kõik kadunud ja ainus asi oli lampide küljest lae alt kutsed ära organiseerida. Okei, Kaur leidis diivani tagant ühe lipu ka. Ebapüsivad toolikonstruktsioonid ja kohalikud käärid olid igatahes suureks abiks. Juku tuli ka oma kaabu ja kirsitubakaga lehvima.

Staapi puistasime ka. Inga oli loengust sinna jõudnud, Kaarlit polnud. Poisid seega joogi ja mina teatriplakatite kallale. Siis Piretiga Wildesse, väike ajutorm ja NMK koosolekule.

Ma olen majutuskunn. Jei!

Üldiselt on mul täna õel tuju olnud. Palun vabandust. Või kui järele mõelda, siis... Ei. Kuradile see kõik! Teie eriti. Vahel võin mina ka inimesi pikalt saata, eks ole.

Homsest olen Regiöö raames Lutsu tänaval rakkes. Homme hommikul näen Emmet ja Issit kah. Ja öösel tuleb õppelaen :).

---
* Inga ütles. Mulle meeldis see.

6 Comments:

At 21:49, Anonymous Anonüümne said...

Kohutav. Ma lugesin täna Berki artiklit Sirbist. Jaa...
Sirbis oli tänane teatrikülg ka päris bro.

 
At 22:54, Anonymous Anonüümne said...

Et siis... kommenteerimaks ülemist blogiosa ka: rõõm on suur, et Viljandis on umbes nagu üks väike maja ja MV saal nii 150 meetri kaugusel majast. Et jah.. :)

 
At 23:21, Blogger Aloysius said...

Aitäh. Mul on kohe palju parem tunne.

Öelge veel midagi!

 
At 00:31, Anonymous Anonüümne said...

Koli Viljandisse, duh!

 
At 01:43, Blogger Aloysius said...

Kuule, ma praegu ei saa. Üks asi on vaja veel selgeks teha ja 28. on üks värk ja... Aga ma külla võin endiselt tulla? Pikemaks ajaks ka?

 
At 12:29, Anonymous Anonüümne said...

JAH!

 

Postita kommentaar

<< Home