Tuuline Haldjasaar

pühapäev, detsember 31

See kõige viimane

Sel aastal ja üldse. Viimane sissekanne siia veebipäevikusse. Oli tore, kuniks elu-olu siin jätkus. Aitäh teile. Kui ma siit Face'i juurest koju jõuan, siis teen väikese aastalõpu-tänukirja ka. Või mis iganes see on, eks ole. Veel sel aastal, see on mu viimane lubadus.

Annu - viimased neli aastat vist on Annu olnud see inimene, kellega on tehtud kõige rohkem lollusi. Või... Mitte just lollusi kuivõrd... Asju. Eks ole. Kontserdid ja loomulikult See Asi, KK. Jätkame sama joont veel mõned aasta(kümne)d?

Blogspot - bitchib aeg-ajalt nagu hull, aga Beta tulekuga läks enam-vähem normaalseks. Enam-vähem. Aga siiber on küll ja sellepärast ma selle nalja siin ära lõpetangi ja kolin mujale. Säh sulle, Blogspot!

Cordelia - oktoobri alguses leidsin endale päris oma Skorpioni. Esimese ja sellise, kes on jääv. Ma loodan küll, et on. Sest 2006 aasta viimased kuud on näidanud, et Cordeliata ei saa. Lihtsalt ei saa.

Deem! - sobiv väljend igaks elujuhtumiks. Ja mina ei ole ainus, kes nii arvab. Päriselt ka!

Emod - emodeta poleks mitte ainult see aasta, vaid üldse... Kõik oleks suht väga-väga mõttetu. Neile, kes seda teemat veel ei tunne... Ka teil on oma Emo. Tuleb ta vaid õigel ajal Emojõest kätte saada. Ja siis on kõik hästi.

Face - minu isiklik Ühtekas. Keda tutvustas mulle Cordelia - veel üks põhjus, miks talle tänulik olla. Ma ei suutnud uskuda, et on võimalik kellegagi nii palju ühiseid asju omada või tunda. Mälestused ja kohad Eestimaal ja sokid ja... Kõik, noh :).

Genialistid - Eesti parimaid bände meiner Meinung nach, kes vana aastaga lõpetab oma eksistentsi. Ja ma ei saa endiselt aru, miks täpselt, sest... Genialistid on ju üks parimaid asju, mis meie muusikamaailmaga juhtunud on.

Hornus cattus - äärmiselt oluline imetajaliik meie mikro- ja makrofloora seisukohast - ja ka meie vaimse tervise seisukohast. Juba vanad egiptlased austasid neid praegu hävimisohus loomi ja teadsid, et nende nägemine tähendab lootust ja head õnne. Nüüd teame meie ka.

Ilatops - vajalik tarvik seoses emodega, eriti veel juhul, kui seal juures on väike renn. Teadagi, mis otstarbeks. Ja kui see kirjeldav pool kõik välja jätta, siis jääb meile kolm kuldset ilatopsi rohelisel taustal. Mis ei ole üldsegi mitte halb kujund.

Jaanus - vahel on mul tunne, et ma usaldan Jaanust mingite asjadega liiga palju, aga seni pole ta mu usaldust petnud ja kõik on hästi läinud. Aitäh sulle selle eest. Ja ei pushi rohkem, et sinust kirjutaksin!

Kaur - armastan.

Lõuna - esimene asi, mis Maailma saali istudes küsitakse, on üldjuhul see, et Milline tee siis täna? Esimene vastus, mis pähe tuleb, on Lõuna. Loogiline ka ju. Hoopis teine teema on see, kui esimese asjana öeldakse Täna teed ei saa, meil on vesi otsas. Aga ikka saab :D

Merli - viimase aasta jooksul oleme hakanud temaga suhtlema tihedamalt kui varem. Ja selle võib üles märkida lõppeva aasta parimate asjade nimistusse. Täitsa vabalt võib. Ja ma juba tahaks Mihkli kätte saada kuskilt, et Merli ja Joonasega backstage'ides pilte teha!

Nilbnibu - see on see must tilluke asi, mis mul bareti küljes on. Mina ei tea, Cordelia ja Face ütlevad, et see on nilbe, minu arust on baretid lihtsalt ägedad. Alates sellest aastast eriti. Ma hakkasin ju neid kandma nüüd.

Orkut - oh neid kommuune ja sõpradest kasutajaid ja pildialbumeid ja scrapbooke ja erinevaid profiililehekülgi. Orkut on elu, mitte Rate :P

Piret - ma lugesin kodus Naistelehte, mille emme mulle ette söötis. Marta Vaarik näppas mu hiiglama vana mõtte endale ja asendas oma parima sõbranna nimega. Ma ju ütlesin, et "Igal inimesel peab olema oma Piret!" on minu patendeeritud, no kurat, saage ometi ükskord aru sellest!

Queen "Don't Stop Me Now" - pehmelt öeldes üks lõppeva aasta lugusid. Endiselt on Queeni repertuaarist lemmikuim "I'm Going Slightly Mad", aga "Don't Stop Me Now" tõmbab ikka päris agaralt järele.

Raadiomaja - minu teine kodu Tallinnas umbes nädal aega PÖFFi raames. Meeletult vahvaid inimesi otsast otsani tuubil täis. Eriti kolmandal korrusel. Raadiomaja on muidu ka täiesti vahva koht, mitte ainult festivali staap.

S. - ilma temata ei oleks Aloysius see, kes ta praegu on. 2006 on olnud vägagi huvitav, eriti viimased kuud. Tänud selle eest.

Teater - 2006 on Eesti teatri aasta. Mul vist kahjuks 40 etendust täis ei tule. Kohe kindlasti ei tule nimekiri täis, arvestades seda, kui palju aastat veel järele on jäänud. Aga teatris sai käidud, teatrit sai tehtud, teatris sai elatud. Teatriaasta läks asja ette.

Ursula - Aasta Pänd. Minu 2006 on olnud väga Ursula-aasta. Ja nii veider kui see ka pole, ei ole mul selle pärast üldse kahju. Päriselt ka. Ma vean kihla, et järgmise aasta esimene pool on ka Ursumursu tähe all. Noh, võiks ju...

Vikerkaar ja kosmos ja tähed - lihtne! Nagu ütleks Harju Loogiline. Kes ei tea, see ei peagi aru saama. Your loss.

ÕS - mu pere võiks ometi avasüli vastu võtta selle, et ma olen kõndiv õigekeelsussõnaraamat. Eesti keel väärib ju ometi, et seda ÕIGESTI (ja mitte "õieti", löön maha, kui nii ütled) räägitaks.

Ä

Ö

Ü

X

Y

Zavood - ma ei saa enamasti aru, miks ma sinna jõuan, aga ometi lähevad asjad nii ja tuleb tunnistada, et ajuti on see täiesti positiivne. Zavood polegi kõige hullem koht, tuleb välja :)

---
Head vana lõppu ja uue algust! Muahh!

1 Comments:

At 05:07, Anonymous Anonüümne said...

See on üpris armas ja kui ma poleks praegu nii väsinud, nagu ma olen, siis ma kirjutaks ise ka midagi sellist, aga... siis ma poleks enam originaalne kah.
Vot.

Aga kallid sellegipoolest selle blogi eest. Ja su sõnum oli ka üks parimaid, mis ma sain (aka ainuke ka).

p.s - tegelt on minu kursus ägedam kui sinu oma. Päriselt ka. Aga - asi on maitses, nagu me teame.

Enapena, tudimaa.

 

Postita kommentaar

<< Home