Tuuline Haldjasaar

teisipäev, juuni 27

Aga mina...

...tulin veidi rohkem kui kolm ja pool tundi tagasi Liibanonist. Lihtsalt nii ehe oli Köismäe torn oma kolme suurepärase elanikuga. Parimad kohad taas minu ja Pireti päralt. Ei tule mõttessegi kurtma hakata.

Eva Klemets on vahva. Nägin ta IRL ka nüüd kindla peale ära, tuli enne etendust ja istus valgustaja kõrvale. Ei saanud hästi aru, kas oli Villu või keegi teine. Aga see polegi tähtis. Hea töö oli.

Indrek oli väga hea.
Rain oli väga hea.
Argo oli väga hea.
Kõik oli väga hea.

Ma loodan, et ma homme ei köhi lihtsalt. Aga see oli armas, kuidas ma vahepeal Inglismaa rannik olin ja üks teatud näitleja oma käsi mu poole sirutas ja peole kutsus. Siis jooksid küll judinad üle selga. Ja üldse... Aitäh.

7 Comments:

At 11:53, Blogger Merli Vajakas said...

Nii et ei kurda, kui keegi su poole püüdleb? :D

 
At 11:56, Blogger Aloysius said...

Haha, ei, üldegi mitte :P

 
At 20:18, Anonymous Anonüümne said...

Ma vist tean, kes see püüdleja oli...

Nii ilus, et tahaks ka...

 
At 20:45, Blogger Aloysius said...

Sina juba said oma valsi, kui mina tahtsin :P

 
At 23:14, Anonymous Anonüümne said...

Tead sa, see on vist siiani kõige ideaalsem etendus sinuga koos vaatamiseks. Kõik oli paigas. If you know what i mean.

Ja muide, kott paistis läbi. Haa!

Ja muide vol. 2, nii äge oli kui Indrek silmadega vett jõi.

 
At 23:34, Anonymous Anonüümne said...

ma mõtlesin, et ma tahaks seda etendust näha nagu.

A jätan sulle. St... mitte SELLE A :P

 
At 02:32, Blogger Aloysius said...

Ma tean, et kott paistis läbi, sellepärast ma talle otsa vaatasingi.

Teine kord oligi kuidagi ehedam. See kutsung ja silmadega vee joomine ja see rist, mida ma enne ei näinud ja üldse...

Annu, sa oled seda etendust juba näinud ju. See oli see KÕIGE esimene kord. Siis, kui oli see jalakatsumine ja minestamise ja kausi tagasi panemise teema.

Tahan Emmi.

 

Postita kommentaar

<< Home