Tuuline Haldjasaar

neljapäev, juuni 29

Kuule, Ülle...

...ärme lähme nende peole...

Annu tuli täna jälle Tartusse. Paariks päevaks sisseastumiskatsetele. Täna oli erialakatse kirjalik osa, vestluse aeg on tal laupäeva õhtul. Annu sai komisjoni Sulevi JA Halliki. Kaks äärmust seega :P Aga pöidlaid ma hoian, sest see, kui ta Tartusse tuleks, oleks lihtsalt väga äge. Tegelikult on ta juba sama hästi kui Viljandis tasuta sees ja see on ka ülimalt broo. Seda enam, et see käik on ju planeeritud pikemas perspektiivis ka. Emb-kumb, mina olen rahul.

Tsillisime täna niisama, Wildes natuke aega ja siis viisime asjad minu poole. Kirjutasime lugu edasi, sõime kooki ja jõime teed ja siis kuulsime aknast kuidagi kahtlaselt tuttavat muusikat. Okei, Genialistide kontsert Raekoja platsis. Sobib. Miks ka mitte. Läksime kolmekesi - mina, Annu, Tuuli - siis välja ja rokkisime lava ees. Jube hea on lihtsalt siin Pärnuga seotud inimesi näha. Eriti just teatriinimesi. Kuidagi ERITI kodune tunne on siis.

Lisalugu tuli ikka ka. See oli ka hea, aga terve kontsert - noh, nii palju, kui seda nägime - oli nauditav, nagu tavaliselt. Meelde tuli kahe aasta tagune noortepäev, kus meil oli Genialistide kontserdil suisa enda väike lava, kus tantsisime, hüppasime, laulsime kaasa ja karjusime VILJANDI KULTUURIKOLLEDŽ!!! Noh, ja siis ei pääsenud ka meenutustest mullune lastepäev - minu päris esimene Ursu kontsert... Jah, täna nad lavale ei tulnud kahjuks. Aga eks aega on. Varsti näen. Mida varem, seda parem.

Nüüd me oleme jälle minu pool, muljetame Jaanist ja naerame, kui ilus elu on. Sest et see on.

---
Gaasikontroll käis ka enne kontserti. Kaks seksikat töömeest. Ei, noh, wainott, eks ole.

2 Comments:

At 20:59, Anonymous Anonüümne said...

Lihtsalt ilge! Ma ei teagi, kas rohkem kadestada Genialistide kontserti või seksusid töömehi. Või noh, Innut :)

Tervita Tuulit ja Annut. Ja vaata, et sul nii lõbus poleks, et sa enam Pärnusse tagasi ei tule.

 
At 21:05, Blogger Aloysius said...

Törvötösön. Töölö vöötös mönd ömölökölt. Ömölök... Ögö mölömöd törvötövöd vöstö.

Innut pole endiselt näinud. Dvin oli äge. Genialistid olid ägedad. Aga Pärnusse tulen ikka. Äkki laupäeva õhtul Annuga koos, maitea veel. Vaatab. Kui Ursu Pärnus on, siis olen kindlalt platsis :D

 

Postita kommentaar

<< Home