Tuuline Haldjasaar

teisipäev, oktoober 17

"Ma olen siin esimest korda..."


Treadmills OK GO!

Ja oligi nii. Sattusin mitmesse kohta Tartus esimest korda elus. Üldjuhul on saadud muljed ainult positiivsed, mõne puhul rohkem , mõne puhul vähem. Aga positiivsed. Tõepoolest. Ja tutvusin ühe uue inimesega. Mis on ka positiivne.

Cordelia muutub ajaga üha armsamaks. Hakka või arvama, et see, mida nad Kalade ja Skorpionide kohta räägivad, ongi tõsi. Olgu sellega tegelikult, kuidas on, aga ta on vahva. Tegelikult terve ta pere on vahva. Igaüks omamoodi. Tulge näiteks... Ma ei tea, laupäeval minu poole. Küpsetan kooki ja värki ;).

Postimehe horoskoop... Oli õigel teel, ent ajas siiski pläma. No palun, saage üle, ma TÕEPOOLEST ei joo õlut. Nagu - tõsiselt. Muus osas... Oli suund üsna õige, kuigi ma ei jõudnud sinnamaani. Isegi lähedale mitte, kui päris aus olla. Aga jätkake samas vaimus. Ma veel naeran teie üle kunagi. Pigem varem kui hiljem.

---
Godot ütles, et Rosencrantz ja Guildernstern on surnud. What a bummer...

2 Comments:

At 10:51, Blogger Merli Vajakas said...

ok go lugu on jube vahva:D
mul on see:D

 
At 15:41, Blogger Aloysius said...

Lugu on vahva ja filmike ise ka. Mina olin esmakordsel nägemisel täiesti sillas.

 

Postita kommentaar

<< Home