Tuuline Haldjasaar

reede, oktoober 20

Päeva parimad...

Päeva asi: Fotoaparaat
Päeva fotograaf: Mina
Päeva inimene: Linda Viik (täitsa uus inimene :))
Päeva internetilehekülg: Poogen
Päeva jook: Hogarth + Schweppes
Päeva kompliment: "nummi. kuidagi kaurilik"
Päeva kontsert: Ursula Püssirohukeldris
Päeva linn: Tartu
Päeva loeng: Berk Vaher "Kultuurinähtuste analüüs"
Päeva lugu: Filter "The Best Things"
Päeva muusik: Mihkel
Päeva outfit: Teksad + topp
Päeva pidu: Virge ärasaatmine Zavoodis
Päeva puuvili: Õun
Päeva raadio: Tartu FM
Päeva raamat: Evelyn Vaugh "Tagasi Bridesheadi"
Päeva soovitus: Mine verd andma!
Päeva söök: ALTAI pelmeenid
Päeva uudis: Kalle ja Rita said lõpuks Linda!
Päeva vestlus: Piretiga Catwalkis

---
Ja nii ongi. Ja ongi nii.

3 Comments:

At 19:20, Anonymous Anonüümne said...

Selle päeva kontserdiga panid nats mööda... sa tead küll, mis oli tegelikult 20. oktoobri kontsert. Aga poisid olid tõesti ägedad (ka sel korral, jei!). Nojah.

:):)(:(:

 
At 23:10, Blogger Aloysius said...

Kusjuures, mina ei pannud päeva kontserdiga mööda. Sest mina ei käinud Genialistide klubis, eks ole. Ja mulle meeldib Ursula rohkem kah.

In your face, esimene sett kikkis kah äässi.

 
At 13:55, Anonymous Anonüümne said...

Okei-okei... aga no teoreetiliselt rääkides...
Ma tean küll, et esimene sett oli täitsa tagumendilööki väärt asi, lihtsalt... :P :)
Ah, muusika pärast ei tülitseta, siin tuleb ainult hambad välja lüüa!

 

Postita kommentaar

<< Home